بهترین هتل های دبی از نظر مسافران کدامند؟

دبی، یکی از توریستی ‌ترین شهرهای دنیاست که با جاذبه‌های دست‌ساز مانند جزایر مصنوعی و برج‌های سر به فلک کشیده شهرت یافته است. سفر به دبی و اقامت در این شهر توریستی، از تجربه‌های خاص در زندگی است، اما اقامت در هتل های دبی این تجربه را خاص‌تر می‌کند. در ادامه، شما را با چهار تا از بهترین هتل های دبی از نظر مسافران آشنا می‌کنیم.

بهترین هتل های دبی از نظر مسافران کدامند؟

با هتل‌ های معروف دبی آشنا شوید

هتل‌ های دبی با امکانات و قیمت‌های مختلف در دسترس گردشگران قرار دارند. از هاستل و هتل ‌های یک و دو ستاره گرفته، تا هتل پنج ستاره و تنها هتل هفت ستاره دنیا، یعنی هتل برج العرب را می‌توانید در دبی پیدا کنید. با هر میزان بودجه می‌توانید در قسمت‌های مختلف دبی شامل جمیرا، دیره، مارینا و ... اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید. اما از میان هتل های دبی، برخی محبوب‌تر و معروف‌ترند که توانسته‌اند نظرات مثبت بیشتری را از سوی مسافران دریافت کرده‌اند.

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی با نام هتل آتلانتیس پالم در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته است. یک هتل پنج ستاره و لوکس که امکانات خاص مانند آکواریوم زیر آب، پارک آبی اختصاصی و امکان شنا کردن با دلفین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. ساحل اختصاصی، اسپا و ماساژ، دو استخر روباز، مرکز تجاری، خدمات لیموزین و شاتل فرودگاهی از دیگر امکانات هتل آتلانتیس به شمار می‌روند.

هتل آتلانتیس در فاصله بسیار کمی از آکواونچر دبی قرار گرفته و تا خیابان شیخ زاید تنها 15 دقیقه با خودرو فاصله دارد. رستوران این هتل نیز با انواع غذاهای چینی و عربی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر

هتل پولمن نیز از هتل ‌های پنج ستاره و لوکس دبی است که در مرکز شهر دیره قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین ‌المللی دبی تنها چند دقیقه با خودرو است. از امکانات این هتل باید به مرکز تجاری، سرویس لیموزین، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین تنیس، رستوران و کافی شاپ آن اشاره کرد.

هتل گرند حیات

هتل گرند حیات دبی یک هتل آپارتمان شیک و مجلل در مرکز دبی است که گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی چون استخر روباز و سرپوشیده، وان آبگرم، اسپا، ماساژ، مرکز تجاری، اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات نگهداری از کودکان استفاده کنید.

رستوران و کافی شاپ این هتل از شما با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند. امکان استفاده از تور لیدر، خشکشویی و بسیاری خدمات دیگر نیز در این هتل فراهم است.

هتل جمیرا زعبیل سرای

هتل جمیرا زعبیل هم از هتل‌ های پنج ستاره در منطقه جمیرا پالم دبی است. اتاق‌ های این هتل به سبک عثمانی طراحی شده‌اند و نمای زیبایی به خلیج فارس دارند. خدمات اسپا و ماساژ، دو استخر سرپوشیده و دو استخر سرباز، پارکینگ و اینترنت رایگان، 8 رستوران با غذاهای بین‌المللی از امکانات این هتل هستند. از هتل تا ساحل، تنها 3 دقیقه پیاده‌روی فاصله است.

هتل های ارزان دبی را رزرو کنید

لیست بالا تنها 4 مورد از بهترین هتل های دبی بود. این لیست البته بیشتر از این موارد را شامل می‌شود. با این حال، اگر به دنبال هتل ارزان در دبی هستید، گزینه‌هایی با قیمت مناسب هم در دسترس شما قرار دارد. هتل‌ هایی که با وجود قیمت پایینتر، امکانات خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در ادامه، تعدادی از هتل‌ های خوب و ارزان دبی را معرفی می‌کنیم.

هتل سامایا دیره

هتل سامایا یک هتل چهار ستاره نزدیک مرکز الغریر است. رستوران، کافی شاپ، شاتل فرودگاهی، اسپا، سونا، استخر، مرکز تناسب اندام و بسیاری امکانات دیگر در این هتل برای آسایش و رضایت مسافران فراهم شده است. مسافران این هتل می‌توانند از خدمات نگهداری از کودکان، آبگرم و ساحل اختصاصی نیز استفاده کنند.

هتل الخلیج گرند

هتل الخلیج یک هتل سه ستاره است و تنها 10 دقیقه پیاده‌روی با نایف سوق و بازار ادویه دبی فاصله دارد. این هتل هم مقرون به صرفه است و امکانات خوبی مانند مرکز تجاری 24 ساعته، بدنسازی، غذاخوری، خشکشویی، اینترنت رایگان، رستوران و کافی شاپ در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. مهمانان این هتل برای گردهمایی و جلسات می‌توانند از مرکز کنفرانس هتل در مساحت 400 متر مربع استفاده کنند.

مارک این هتل دیره

در نزدیکی مرکز الغریر، هتل دو ستاره مارک این (Mark Inn Hotel Deira) قرار گرفته است. خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات دربان، اتاق ها با تهویه مطبوع و یخچال و مینی‌بار توسط این هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

نکات مهم در رزرو هتل های دبی

اگر از میان هتل ‌هایی که معرفی شد یا هتل‌ های دیگری که برای رزرو در دسترس هستند، خواستید دست به انتخاب بزنید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. برخی از نکات مهم برای رزرو ارزان هتل های دبی عبارتند از:

- زمان رزرو هتل در هزینه آن بسیار تاثیرگذار است. در تابستان و زمان‌هایی که گردشگر کمتری به دبی سفر می‌کند، می‌توانید هتل را با قیمت پایینتر و تخفیف فوق‌العاده رزرو کنید.

- به مکان قرارگیری هتل توجه کنید. هتل ‌های مرکز شهر و هتل‌ هایی که به جاذبه‌های گردشگری دبی نزدیکند، قیمت بالاتری نسبت به محله‌های کم گردشگر دبی دارند.

در زمان بررسی محل اقامت مورد نظر خود، حتما اطلاعات هتل، تصاویر، موقعیت جغرافیایی و مهمتر از همه، نظرات دیگران را به دقت بررسی و مطالعه کنید. به علاوه، پیش از رزرو قوانین هتل را نیز به دقت مطالعه کنید، تا اطلاعات لازم درباره شرایط و کنسلی آن را بدست آورید.

برای استفاده از ساحل و تفریحات آبی دبی می‌توانید هتل خود را در منطقه جمیرا انتخاب کنید. اگر به قسمت‌های قدیمی شهر علاقه دارید، رزرو هتل خود را منطقه دیره انجام دهید و اگر می‌خواهید به مراکز خرید و تفریحات دبی دسترسی داشته باشید، هتل‌ های منطقه مارینا انتخاب مناسبی برای شما هستند.

رزرو هتل های دبی با بهترین قیمت

چه به دنبال اقامتی لوکس در دبی باشید و چه اقامتی ارزان، مهم است که یک سامانه رزرواسیون معتبر را برای رزرو هتل دبی انتخاب کنید. فلای تودی سالهاست در زمینه فروش بلیط و رزرو هتل ‌های داخلی و خارجی فعالیت می‌کند و مرجعی معتبر در این زمینه به شمار می‌رود.

رزرو هتل دبی را می‌توانید با ارزانترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. به علاوه، فرایند رزرو کاملا آنلاین و توسط کارت‌ های عضو شتاب انجام می‌شود. علاوه بر رزرو هتل، بلیط دبی هم با ارزانترین قیمت می‌توانید از فلای تودی تهیه کنید و سفری راحت و مقرون به صرفه را به دبی آغاز کنید.

ارسال نظر