بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس کجاست؟

کم کم به جشن بزرگ کریسمس نزدیک می‌شویم. کشورهای جهان در حال تدارک مراسم‌ها و فستیوال‌های مختلف هستند تا با مردم خود این عید را جشن بگیرند. برخی کشورها هم برای جذب گردشگر، برنامه‌های گوناگونی را فراهم کرده‌اند. اما بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس 2022 کجاست؟

بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس کجاست؟

بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس کجاست؟

مردم جهان با نزدیک شدن به روزهای کریسمس،‌ خود را برای برپایی یک جشن بزرگ آماده می‌کنند. روزهای پایان سال مراسم‌ها و فستیوال‌های مختلفی در سرتاسر جهان برگزار می‌شود. شهرها نیز محیط خیابان‌ها و کوچه‌ها را تزیین می‌کنند تا فضایی دیدنی را در اختیار مردم قرار دهند.

کشورهای اروپایی در برگزاری رویدادها همیشه پیشرو بوده‌اند. این کشورها تدارکات بسیار زیادی می‌چینند و ارزش زیادی برای کریسمس قائل هستند. بنابراین،‌ گردشگران بسیاری روزهای پایان سال به اروپا سفر می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس می‌پردازیم.

بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس کشور جمهوری چک

کشور جمهوری چک - پراگ

پراگ یکی از شهرهای افسانه‌ای اروپا است. این شهر معماری‌ منحصر بفردی دارد. به طوری که ساختمان‌های خاص پراگ فضای شهر را دیدنی کرده است. زمستان کشور جمهوری چک بسیار سرد است، اما در روزهای کریسمس گرمای دلپذیری برای مردم به وجود می‌آید.

سران این کشور هر سال برنامه‌های مختلفی برای روزهای پایان سال تدارک می‌بینند. میدان اصلی شهر پراگ با کاج‌های زیبا تزیین و کلیساهای شهر چراغانی می‌شوند. محیط شهر به قدری چشم‌نواز است که گردشگران، مسحور جلوه‌های زیبای این شهر می‌شوند.

بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس کشور اتریش

کشور اتریش - وین

بدون شک شهر وین از نظر زیبایی و ظرافت بافت شهری، جزو بهترین شهرهای اروپایی است. کشور اتریش اهمیت بسیار زیادی برای زیبایی‌شناسی جشن‌ها قائل است. بنابراین، زمانی که گردشگران وارد این شهر می‌شوند، غرق زیبایی‌های بی‌نظیر این شهر می‌شوند.

اتریش جزو بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس است. کافه‌های زیبا، بازارهای درخشان و بافت سنتی و قدیمی شهرهای این کشور مجموعه‌ای متنوع برای گردشگری را فراهم کرده است. روزهای کریسمس، شهرها چراغانی می‌شود که می‌تواند تعطیلات زمستانی به یادماندنی را برای همه ایجاد کند.

تعطیلات کریسمس در روسیه کشور روسیه

کشور روسیه - مسکو

روسیه جزو سردترین مناطق کره زمین است. به طوری که مردم این کشور ماه‌ها گرمای خورشید را نمی‌بینند. اغلب روس‌ها افراد مذهبی هستند و توجه ویژه‌ای به عید کریسمس می‌کنند. بنابراین، شهرهای بزرگ این کشور به خصوص مسکو، مزین به کاج‌ها و چراغ‌های رنگارنگ می‌شود.

میدان سرخ مسکو روزهای کریسمس تبدیل به زیباترین مکان روسیه می‌شود. این مکان مهم تاریخی،‌ در روزهای پایان سال میزبان جمعیت بسیار زیاد گردشگران می‌شود. چراغانی شدن محیط رنگارنگ میدان سرخ، حال و هوای سرد مسکو را به گرم‌ترین نقطه این کشور تبدیل می‌کند.

جشن کریسمس در فرانسه کشور فرانسه

کشور فرانسه - پاریس

پاریس به عنوان شهر عاشقان شناخته می‌شود. اما پایتخت کشور فرانسه امکانات دیگری هم دارد که همه افراد دوست دارند به این شهر سفر کنند. تعطیلات کریسمس در پاریس می‌تواند یک تجربه رویایی برای گردشگران تلقی شود.

قدم زدن در خیابان چراغانی و نشستن در کافه‌های زیبای پاریس حال خوبی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. سر زدن به دیزنی لند، خیابان شانزلیزه و برج ایفل در هر زمانی جذاب است. حالا در تعطیلات کریسمس، شرایط متفاوتی در انتظار گردشگران خواهد بود.

جشن کریسمس در بلژیک کشور بلژیک

کشور بلژیک - بروخه

شهر رنگارنگ بروخه بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات کریسمس است. بافت قدیمی این شهر تجربه بی‌نظیری را برای گردشگران فراهم می‌کند. کشور بلژیک هر سال برنامه‌های متنوعی را برای کریسمس تدارک می‌بیند تا مردم روزهای پایان سال، حال خوبی پیدا کنند.

فستیوال‌های مخصوص کریسمس، چراغانی‌های خلاقانه شهر و بازارهای بزرگ بروخه همگی باعث می‌شود گردشگران به بلژیک مراجعه کنند. خوردن وافل بلژیکی به همراه شکلات داغ، روزهای سرد زمستانی را برای توریست‌ها گرم و به یادماندنی می‌کند.

نظر شما درباره بهترین کشور اروپایی برای سفر در کریسمس چیست؟ آیا تا به حال به این کشورها سفر کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر