جاذبه‌های گردشگری آلمان | زیباترین آبشارهای آلمان

آلمان همه‌ساله گردشگران فراوانی را در فصول مختلف سال به خود جذب می‌کند. در این نوشته، فهرستی از زیباترین آبشارهای آلمان که مورد توجه بازدید کنندگان در این کشور قرار می‌گیرند را فراهم کرده‌ایم.

جاذبه‌های گردشگری آلمان | زیباترین آبشارهای آلمان

زیباترین آبشارهای آلمان

آلمان همه‌ساله گردشگران فراوانی را در فصول مختلف سال به خود جذب می‌کند. در این نوشته، فهرستی از زیباترین آبشارهای آلمان که مورد توجه بازدید کنندگان در این کشور قرار می‌گیرند را فراهم کرده‌ایم.

1. آبشار تری برگر (Triberger):

آبشار تری برگر

در دل جنگل سیاه آلمان آبشاری با ارتفاع 163 قابل رویت است. تری برگر، یکی از بلند ترین و زیبا ترین آبشار های آلمان، از حرکت رود Gutach پدید آمده و با سرازیر شدن از صخره هایی پله پله مانند به سر ریز گاه ختم می شود.

منطقه ای که تری برگر در آن قرار گرفته است به شهر گردشگری Triberg ختم می شود. همین امر سبب شده است تا گردشگران این فرصت را بیابند تا شبی را در این شهر سپری کنند و در زمان طلوع آفتاب پای به کوه و جنگل بگذارند و به میهمانی این جاذبۀ طبیعی بروند. برای دیدن چشم‌انداز بی نظیر آبشار تری برگر مسیر های پیاده روی و صعود از صخره های اطراف آن برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

2. آبشار توتنور (Todtnauer):

آبشار توتنور

با ارتفاعی بالغ بر 97 متر، آبشار توتنور درزمره بلندترین آبشارهای آلمان قرار می‌گیرد. این آبشار در قسمت شمالی روستای توتنو (Todtnau)، در ناحیه Baden Wurttemburg آلمان قرار دارد. بهترین موقع سال برای دیدن این آبشار اوایل بهار و پاییز است که حجم آب رودخانه Stubenbachle پرآب است.

3. آبشار برشتسگادن (Berchtesgadener Alpen):

آبشار برشتسگادن آلمان

اگر به دنیال زیباترین آبشارهای آلمان هستید، آبشارهای زیبا واقع در رشته کوه های آلپ بهترین مقصد برای شماست. رشته کوه های آلپ واقع در کشور آلمان به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شوند. از این میان قسمت غربی با عنوان Baden Wuttembereg و قسمت شرقی با عنوان Bayern شناخته می‌شوند. در پارک ملی برشتسگادن که در قسمت غربی این رشته کوه قرار دارد می‌توانید این آبشار زیبا را ببینید.

4. آبشار گرولد سور (Geroldsauer):

گرولد سور آبشاری در آلمان

واقع در قلب Baden-Baden، آبشار گرولد سور با زیبایی منحصربفرد و دسترسی آسان خود شناخته می‌شود. رستوران‌های مجاور آن امکان استراحت را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌آورد.

بهترین زمان برای دیدن این آبشار صبح زود و قبل از غروب آفتاب است.

5. آبشار روتباخ (Rothbachfall):

آبشار روتباخ در آلمان

آبشار روتباخ در نزدیکی دریاچه اوبرس (Obersee) در پارک ملی برشتسگادن (Berchtesgaden) واقع شده است و با ارتفاع 470 متر بلندترین آبشار آلمان به حساب می‌آید.

شکوه این آبشار در کنار جاذبه‌های طبیعی ای همچون دریاچه‌های Konigssee و Obersee که در نزدیکی آن هستند تکمیل می‌شود.

از دریاچه Konigssee سوار بر قایق می‌توان به انتهای آن رفت و از نزدیک به تماشای آن پرداخت. این آبشار سحرانگیز که شاید مهم‌ترین آبشار در کشور آلمان باشد، سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و به دلیل دارا بودن محیطی زیبا به مانند جواهری طبیعی برای آلمان به شمار می‌آید.

همچنین در ساحل شرقی دریاچه Konigssee آبشار بلند دیگری با نام Konigsbach، که ترکیبی از دو اسم آبشار روتباخ و دریاچه کنیگس است، با ارتفاع تقریبی 240 متر وجود دارد.

ارسال نظر