پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

اگر در نوروز 1401 قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، بد نیست با پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021 آشنا شوید و مقصد بعدی خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

چه یک مسافر معمولی باشید، چه یک علاقه‌مند به سفر، مطالعه 10 شهر پربازدید جهان برای شما مفید است. ما با بررسی ۱۰۰ شهر برتر از نظر تعداد ورود گردشگران بین‌المللی، 10 شهر برتر را در سال ۲۰۲۱ برای شما لیست کرده‌ایم.

۱۰- آنتالیا (ترکیه)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: ۱۲.۴۱ میلیون

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

ترکیب خط ساحلی مدیترانه و محله‌های قدیمی Kaleic، آنتالیا را به یک شهر پرطرفدار برای تفریح عاشقانه تبدیل کرده است. در آنتالیا علاوه بر مکان‌های طبیعی زیبا و خیره‌کننده ، آثار تاریخی زیادی هم برای دیدن وجود دارد که طاق نصرت هادریانوس، منارشیاردار از محبوب‌ترین آن‌ها هستند.

9. توکیو (ژاپن)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: ۱۲.۹۳ میلیون

اگر شهری می‌توانست در آینده زندگی کند آن شهر توکیو است. خیابان‌های تمیز، آسمان‌خراش‌های کرومی و جمعیت همیشه در حال حرکت، توکیو را به یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021 تبدیل کرده است. هنگام گشت و گذار در این شهر، کافه‌های مرسوم ژاپنی، مد روز، غذاهای محلی، محله‌های آرام و عبادتگاه‌های پنهان را از یاد نبرید.

8. استانبول (ترکیه)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: 13.40 میلیون

استانبول یک منطقه تاریخی و بسیار مهم از نظر استراتژیک است که به لطف حکومت‌هایی همچون رومی‌ها، ایرانی‌ها، ونیزی‌ها و سرانجام عثمانی‌ها توسعه پیدا کرده و به کلیساهای بیزانس و مساجد سلطنتی آراسته شده است. بازدیدکنندگان تنوع آشپزی استانبول را که ترکیبی از عطر و طعم آسیایی و اروپایی می‌دانند. کباب‌های ترک، بورک های محلی و فرآورده‌های گوشتی ترک‌ها مورد توجه توریست‌های بسیاری قرار گرفته است.

7. نیویورک (ایالات متحده آمریکا)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: 13.60 میلیون

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

نیویورک شهری است که هرگز نمی‌خوابد و به داشتن آسمان‌خراش‌های بلند و خیابان‌های همیشه شلوغ معروف است. کتاب‌فروشی‌های بزرگ، محله چینی‌های همیشه روشن ، بوتیک‌های لاکچری و کافه‌های هیپستر به ساختمان‌های بزرگ اداری و پارک‌های بزرگ و عظیم منتهی می‌شوند. هر سال میلیون‌ها نفر برای دیدن سمبل آمریکا یعنی مجسمه آزادی و دیگر جاذبه‌های دیدنی، به نیویورک می‌روند.

6. کوالالامپور (مالزی)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: 13.79 میلیون

انرژی خود را ذخیره کنید تا انرژی پر جنب و جوش کوالالامپور شما را خسته نکند! این شهر به لطف فرهنگ‌های گوناگون از جامعه مالایی، چینی به مساجد و معابد بسیاری مجلل شده است که از آسمان‌خراش‌های درخشان متمایز هستند. برج‌های دو قلو پتروناس از جمله مشهورترین دیدنی‌های شهر به شمار می‌رود.

5. سنگاپور (جمهوری سنگاپور)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: 13.79 میلیون

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

سنگاپور یکی دیگر از پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021 است که با در نظر گرفتن آینده طراحی و با سیستم حمل و نقل کارآمد خود، شما را با کمال آرامش از مکانی به مکان دیگری می‌برد و محله‌های متنوع را به شما نشان می‌دهد. اگر به سنگاپور سفر می‌کنید، بازدید از مراکز خرید تا بازارهای خیابانی و خوردن غذاهای عالی و چندملیتی را نباید از دست بدهید.

4. دبی (امارات متحده عربی)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: ۱۵.۹۳ میلیون

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

دبی با تمام شکوه، آینده نگران‌کننده خود را که متشکل از کویر بود تغییر داد و حال آسمان‌خراش‌های بلند، آپارتمان‌های مسکونی مجهز، فروشگاه‌های بزرگ و بلوک‌های اداری زیبا را در خود جای داده است. در دبی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ وجود دارد و بی‌دلیل نیست که به این شهر لقب مرکز خرید خاورمیانه را داده‌اند.

از جمله جاهای دیدنی شهر می‌توان به برج العرب، آسمان‌خراش‌های دبی مارینا و مرکز تجارت جهانی اشاره کرد. البته شما می‌توانید برای یک سفر کویری در یک تور تفریحی ثبت‌نام و سوار شدن بر شتر یا پرواز روی تپه‌های شنی با یک چهارچرخ را نیز تجربه کنید.

3. لندن (انگلستان)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: ۱۹.۰۹میلیون

لندن یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان است. هر بازدیدکننده‌ای که به West End می‌رود تحت تأثیر هنر ، تئاتر و ادبیات معاصر لندن قرار می‌گیرد. لندن با معماری گوتیکی منحصر به فرد شما را به یک سفر تاریخی می‌برد و خاطرات خوبی برایتان بر جای می‌گذارد.

2. پاریس (فرانسه)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: ۱۹.۰۹میلیون

پاریس دومین شهر پربازدید در جهان است که با ساختمان‌های کلاسیک، پل‌های خیره‌کننده و بلوارهای زیبا، توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. برای دیدن بناهای تاریخی شهر کافی است در امتداد رود سین (seine) و یا در محله‌های مجاور برج ایفل، نوتردام و لوور قدم بزنید.

1. بانکوک (تایلند)

کل بازدیدکنندگان بین‌المللی: ۲۲.۷۸ میلیون

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021

به رتبه اول در فهرست پربازدیدترین شهرهای جهان در سال 2021 می‌رسیم. پایتخت تایلند یکی از شهرهای مدرن آسیا با آسمان‌خراش‌های بزرگ و بلند، هتل‌های بسیار مجلل و مراکز خرید متعدد است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشد. معابد طلایی‌رنگ و زیارتگاه‌های پر زرق و برق نیز زیبایی شهر را دوچندان کرده است.

منبع: الی گشت

ارسال نظر