آموزش برقراری تماس ویدویی و تماس صوتی گروهی در واتساپ

رسانه کلیک - در این مطلب روش برقراری تماس ویدیویی و تماس صوتی گروهی در واتساپ را آموزش می‌دهیم. در آخرین نسخه واتساپ می‌توانید تماس‌های گروهی ۸ نفره برقرار کنید. 

آموزش برقراری تماس ویدویی و تماس صوتی گروهی در واتساپ

پیام‌رسان واتساپ مدت‌ها است که تماس‌ ویدیویی و تماس صوتی گروهی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این پیام‌رسان کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد و اکنون این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا از سراسر دنیا با یکدیگر تماس ویدیویی گروهی برقرار کنند.

توجه داشته باشید که ظرفیت تماس ویدیویی و تماس صوتی گروهی در واتساپ هنوز حداکثر ۸ نفر است و امیدواریم که در آینده بیشتر شود. در این مطلب روش‌های مختلف برقراری تماس گروهی در واتساپ را آموزش می‌دهیم.

روش اول:

وارد اپلیکیشن واتساپ خود شوید و تب Calls را باز کنید. این تب در گوشی‌های اندروید بالای صفحه و در گوشی‌های iOS در پایین صفحه قرار دارد.

تماس صوتی گروهی در واتساپ

سپس علامت تلفن را لمس کنید. در گوشی‌های اندرویدی این علامت به رنگ سبز و در گوشه پایین و سمت راست نمایشگر قرار دارد؛ اما در گوشی‌های iOS گوشه بالا و سمت راست نمایشگر قرار دارد.

تماس صوتی گروهی در واتساپ

در صفحه‌ای که باز می‌شود، روی نام افرادی که می‌خواهید با آن‌ها تماس بگیرید کلیک کنید. می‌توانید از کادر جست‌وجو بالای صفحه برای پیدا کردن نام فرد موردنظر خود در لیست مخاطبان استفاده کنید. بعد از اینکه همه افراد را انتخاب کردید، باید یکی از علامت‌هایی که گوشه بالا و سمت راست لیست وجود دارد را لمس کنید. با لمس کردن علامت گوشی تلفن، تماس صوتی گروهی و با لمس علامت دوربین، تماس ویدیویی گروهی برقرار می‌کنید.

تماس صوتی گروهی در واتساپ

هر کدام از مخاطبان که به تماس شما پاسخ دهند، تصویرشان (تصویر پروفایل آن‌ها در تماس صوتی) در یک کادر نمایش داده می‌شود. هر زمان که بخواهید می‌توانید تماس تصویری را به تماس صوتی یا برعکس تبدیل کنید. برای این کار فقط باید روی علامت دوربین پایین صفحه کلیک کنید.

تماس صوتی گروهی در واتساپ

همچنین می‌توانید در حین تماس خود، افراد جدیدی را به تماس اضافه کنید. برای این کار علامت آدمکی که گوشه بالا و سمت راست نمایشگر قرار دارد را لمس کنید.

روش دوم:

از طریق گروه‌های واتساپ خود نیز می‌توانید تماس ویدیویی یا تماس صوتی گروهی در واتساپ برقرار کنید. ابتدا باید وارد گروه شوید و بعد روی علامت گوشی تلفن در گوشه بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید.

یک صفحه پاپ‌آپ برای شما ظاهر می‌شود که می‌توانید اعضای گروه را برای تماس گروهی انتخاب کنید. (در آخرین نسخه واتساپ تا ۸ نفر را می‌توانید انتخاب کنید.) بعد از انتخاب افراد موردنظر خود می‌توانید تماس ویدیویی و تماس صوتی گروهی برقرار کنید.

ارسال نظر