آموزش تنظیمات دستگاه استخراج بیت کوین | تنظیمات و راه‌اندازی ماینر

شاید شما نیز در پی رشد بی‌نظیر ارزهای دیجیتال، با خرید دستگاه استخراج یا ماینر در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده باشید اما ندانيد تنظیمات این دستگاه‌های ماینر چگونه انجام می‌شود.

آموزش تنظیمات دستگاه استخراج بیت کوین | تنظیمات و راه‌اندازی ماینر

آموزش تنظيمات دستگاه استخراج بيت كوين

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغ است، بسیاری از افراد به سراغ استخراج رمزارزها، به‌ویژه بیت کوین رفته‌اند. استخراج بیت کوین با دستگاه‌های مخصوص (ASIC) یا ماینر انجام می‌شود. پیش از آغاز کار و بهره‌وری از دستگاه استخراج باید تنظیماتی را از جمله اتصال به استخر استخراج و معرفی کیف پول جهت برداشت درآمد، انجام دهید.

در این مطلب به عنوان نمونه، مراحل تنظیمات دستگاه های استخراج Antminer را که یکی از پرفروش‌ترین برند ماینر در بازار است، آموزش خواهیم.

آموزش تنظیمات ماینرهای Antminer

پس از اتصال منبع تغذیه و کابل شبکه (LAN) به دستگاه استخراج، می‌توانید مراحل تنظیمات ماینر را آغاز کنید. از لینک زیر نرم‌افزار IP Reporter را دانلود و از فایل فشرده خارج کنید. سپس نرم‌افزار را با اختیارات ادمین (Run as administrator) اجرا کنید.

IP-Reporter

توجه داشته باشید که کامپیوتر و ماینر باید در یک شبکه باشند.

پس از اجرا شدن IP Reporter، روی Start کلیک کنید و سپس دکمه IP Report روی ماینر را به مدت 5 ثانیه فشار دهید.آموزش IP reporter

آدرس IP ماینر روی کامپیوتر نمایش‌داده خواهد شد.

IP را در صفحه مرورگر باز کنید. نام کاربری و رمزعبور پیش‌فرض هر دو "root" هستند.ورود به داشبورد ماينر

پس از ورود با داشبورد Antminer مواجه خواهيد شد. از مسير Network > > Settings می‌توانيد تنظيمات شبكه ماينر را تغيير دهيد. در اين بخش همچنين امكان ارائه IP ثابت به ماينر نيز وجود دارد.تنظيمات شبكه دستگاه استخراج بيت كوين

وارد Miner Configuration و سپس General شويد. در اين قسمت می‌توانيد آدرس سه استخراج را به ماينر خود معرفی كنيد.تظيمات استخر استخراج

URL، Worker name توسط استخر استخراج به شما ارائه خواهد شد. در اكثر مواقع رمز عبور يا Password اهميتی نخواهد داشت و می‌توانيد آن را عبارتی مانند «123» قرار ديد.

در بخش Miner Status نيز مي‌توانيد وضعيت لحظه‌ای ماينر، از جمله زمان مشغول بودن، دما و فراكنس را مشاهده كنيد.

پس از اتمام مراحل راه‌اندازی ماينر، می‌توانيد در پنل استخر استخراج نيز وضعيت را مشاهده كنيد. اگر دستگاه شما در پنل استخر نيز آورده شده بود، تمام تنظيمات مورد نيز انجام شده و درآمد استخراج را در كيف پولتان دريافت خواهيد كرد.

اميدواريم آموزش تنظيمات دستگاه استخراج بيت كوين برايتان مفيد واقع شود. كليك بي‌صبرانه منتظر شنيدن نظرات و پيشنهادات شماست.

ارسال نظر