آموزش تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌های کوتاه روی گوگل درایو

رسانه کلیک -  برای بسیار از ما این اتفاق افتاده است که ناخواسته پیام‌های کوتاهی را که در آن‌ها اطلاعات مهمی داشته‌ایم از روی گوشی خود پاک کرده‌ایم. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چطور از پیام‌های کوتاه خود روی گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت پاک شدن ناخواسته آن‌ها را بازیابی کنید.

آموزش تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌های کوتاه روی گوگل درایو

در حالت عادی امکان بازیابی پیام‌ها روی اپلیکیشن‌های خاص مثل واتساپ، پیامرسان فیسبوک و یا تلگرام وجود دارد اما روی اپلیکیشن‌ اصلی پیام کوتاه گوشی امکان بازیابی پیام‌های کوتاه وجود ندارد و باید نسخه پشتیبان از پیام‌های کوتاه روی گوگل درایو تهیه کرد.

استفاده از گوگل درایو برای تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌های کوتاه

گوگل درایو امکان جالبی برای بازیابی پیام‌های کوتاه پاک شده در اختیار کاربران خود قرار داده است. این قابلیت در گوگل درایو باعث می‌شود که کاربران تمامی اطلاعات خود را که مثلاً به دلیل بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه و یا تعویض گوشی از دست داده‌اند دوباره بازیابی کنند.

البته باید توجه داشته باشید که فضای داده‌ها در گوگل درایو محدود است و ممکن است در طولانی مدت داده‌های قدیمی از گوگل درایو حذف شوند.

برای تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌های کوتاه باید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا وارد بخش تنظیمات شده و روی گزینه Google کلیک کنید.

تهیه نسخه پشتیبان از پیامهای کوتاه روی گزینه Backup کلیک کنید.

تهیه نسخه پشتیبان از پیامهای کوتاه سپس روی گزینه Backup now کلیک کنید.

تهیه نسخه پشتیبان از پیامهای کوتاه بعد از انجام این مراحل نسخه پشتیبان شما روی گوگل درایو ایجاد می‌شود و می‌توانید مستقیماً به تنظیمات نسخه پشتیبان از طریق تنظیمات گوگل درایو دسترسی داشته باشید. البته تنها چیزی که از آن نمی‌توان نسخه پشتیبان تهیه کرد پیام‌های MMS است.

ارسال نظر