آموزش دانلود رایگان ویندوز ۱۱ | نسخه نهایی چه زمانی آماده می‌شود؟

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط برخی رسانه‌های اروپایی، کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند بصورت رایگان جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت را دریافت کنند. این مطلب به آموزش دانلود رایگان ویندوز ۱۱ می‌پردازد.

آموزش دانلود رایگان ویندوز ۱۱ | نسخه نهایی چه زمانی آماده می‌شود؟

طبق اطلاعات منتشر شده، تمام کاربران قانونی ویندوز ۱۰ می‌توانند در زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۱ آن‌ را بطور رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر فقط نسخه "Insider Preview" ویندوز در اختیار کاربرانی که عضو برنامه ویندوز اینسایدر هستند، قرار گرفته است. شما نیز می‌توانید بصورت رایگان در این برنامه ثبت‌نام کرده تا دانلود جدیدترین نسخه‌های بتا ویندوز ۱۱ برای شما امکان‌پذیر شود.

دانلود رایگان ویندوز ۱۱

لازم به ذکر است نسخه‌های بتا معمولا پایداری کافی را نسبت به نسخه نهایی نداشته و معمولا با برخی ایرادات نرم‌افزاری همراه هستند. اما اگر علاقه‌مند به نصب آنها هستید، ما آموزش لازم را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

مراحل دانلود رایگان ویندوز ۱۱

۱- ابتدا باید مطمئن شوید که از یک ویندوز ۱۰ لایسنس شده استفاده می‌کنید و عضو برنامه ویندوز اینسایدر شده‌اید.

۲- مسیر Settings > Update & Security > Windows Insider Program را دنبال کنید و روی گزینه "Get Started" کلیک کنید.

۳- زیر عنوان "Pick an account to get started" روی آیکون "+" کلیک کرده تا حساب کاربری مایکروسافت خود را به این بخش متصل کنید.

۴- مراحل را دنبال کرده و نوع ویندوز خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما "Release Preview Channel" است که جدیدترین نسخه پیش از ویندوز ۱۱ نهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

۵- حال با قبول کردن شرایط و قوانین روی "Restart" کلیک کنید.

۶- دستگاه ریستارت می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Update & Security > Windows Update اقدام به دانلود و نصب جدیدترین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ کنید.

زمان انتشار نسخه نهایی

با توجه به اخبار منتشر شده گفته می‌شود نسخه نهایی ویندوز ۱۱ ابتدا روی لپ‌تاپ‌های مورد انتظار امسال قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان به ارتقا ویندوز ۱۰ به ۱۱ اواخر سال میلادی جاری و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ خواهند توانست این سیستم‌عامل را بطور رایگان دریافت کنند.

به یاد داشته باشید دانلود و نصب نسخه نهایی دیگر نیاز به ثبت‌نام نداشته و شما می‌توانید از طریق مسیر بروزرسانی معرفی شده فوق اقدام به دریافت نسخه نهایی ویندوز ۱۱ کنید.

بیشتر بخوانید: ویندوز ۱۱ بصورت سالانه بروزرسانی‌های خود را دریافت خواهد کرد

ارسال نظر