آموزش روش قفل گذاشتن روی پوشه‌ها در فایل منیجر گوگل

رسانه کلیک - در این مطلب روش قفل گذاشتن روی پوشه‌ها در فایل منیجر گوگل با استفاده از قابلیت Safe Folders را آموزش می‌دهیم. 

آموزش روش قفل گذاشتن روی پوشه‌ها در فایل منیجر گوگل

همه ما اسناد و اطلاعاتی در گوشی خود داریم که دوست نداریم در دسترس دیگران قرار بگیرد. خوشبختانه در فایل منیجر گوگل می‌توانید به‌راحتی برای پوشه‌های خود قفل بگذارید و دیگر نگران دسترسی دیگران به آن‌ها نباشید. در این مطلب روش قفل گذاشتن روی پوشه‌ها در فایل منیجر گوگل را آموزش می دهیم.

فایل منیجر گوگل که Files by Google نام دارد و آیکون آبی رنگ دارد، روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب است. قابلیتی به نام Safe Folder در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن از اطلاعات خود حفاظت کنید.

اگر این فایل منیجر را ندارید می‌توانید به راحتی آن را نصب کنید. کافی است وارد گوگل پلی استور شوید و عبارت Files by Google را جست‌وجو کنید.

بعد از نصب برنامه وارد آن شوید. پیام زیر برای شما نمایش داده می‌شود که اجازه دسترسی به اطلاعات را از شما می‌خواهد. روی گزینه Allow کلیک کنید.

روش قفل گذاشتن روی پوشه‌ها در فایل منیجر گوگل

وارد فایل منیجر گوگل شوید و روی عبارت Browse که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

قفل گذاشتن روی پوشه‌ها

پایین صفحه بخشی به نام Collections وجود دارد که عبارت Safe Folders در آن نوشته شده است. روی عبارت Safe Folders ضربه بزنید و یک رمز عبور ۴ رقمی برای خود انتخاب کنید.

قفل گذاشتن روی پوشه‌ها

فایلی که قصد دارید به پوشه ایمن منتقل کنید را در همین اپلیکیشن از قسمت Browse پیدا کنید. انگشت خود را روی آن نگه دارید تا انتخاب شود. سپس روی سه نقطه‌ای که گوشه بالا سمت راست نمایشگر قرار دارد کلیک کنید تا منوی کوچکی برای شما باز شود. در این منو گزینه Move to Safe Folder را انتخاب کنید تا فایل موردنظرتان به پوشه‌ای که قبلا برای آن رمز گذاشته‌اید منتقل شود.

ارسال نظر