آموزش ساخت ایمیل با موبایل | ایجاد حساب جیمیل با گوشی

این روزها داشتن یک حساب ایمیل به دروازه‌ای برای ورود به دنیای دیجیتال تبدیل شده و ساخت ایمیل یک موضوع حیاتی شده است. اما چگونه باید با موبایل حساب ایمیل بسازیم؟

آموزش ساخت ایمیل با موبایل | ایجاد حساب جیمیل با گوشی

آموزش ساخت ایمیل با موبایل

در دنیای دیجیتال امروزی استفاده از تقریبا تمام خدمات فضای مجازی به داشتن یک حساب ایمیل نیاز خواهد داشت. ازاین‌رو درصد زیادی از کاربران در یک نقطه به دنبال ساخت ایمیل افتاده‌اند یا خواهند افتاد.

جیمیل که توسط گوگل ارائه می‌شود، با بیش از 1.8 میلیارد کاربر بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارائه‌دهنده ایمیل در دنیاست. یک آمار جالب دیگر در مورد سرویس ایمیل گوگل یا جیمیل این است که 75 درصد از کاربران آن از طریق موبایل به ایمیل خود دسترسی پیدا می‌کنند.

در ادامه روش ساخت جیمیل در موبایل را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

در ابتدا وارد تنظیمات (Settings) تلفن خود شوید و گزینه حساب‌ها (Accounts) را انتخاب کنید.

پس از آن افزودن حساب (Add Account) و سپس گوگل (Google) را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده روی گزینه Create account و For myself ضربه بزنید. سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. در صفحه بعدی نیز باید تاریخ تولد میلادی و جنسیت خود را وارد کنید.ساخت حساب جیمیل

در مرحله بعدی گوگل چند گزینه برای آدرس ایمیل به شما پیشنهاد خواهد داد. می‌توانید گزینه‌های موجود را انتخاب کنید و یا با گزینه Create your own Gmail address آدرس ایمیل دلخواه خود را وارد کنید.

سپس باید یک رمز عبور برای ایمیل خود انتخاب کنید. در صفحه بعدی نیز باید شماره تلفن خود را وارد کنید.ساخت ایمیل با گوشی

پس از وارد کردن شماره تلفن، یک کد برایتان پیامک خواهد شد. کد را وارد کنید و سپس Next را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی می‌توانید با انتخاب Next شماره موبایل وارد شده را به حساب جیمیل خود متصل کنید، یا روی Skip ضربه بزنید تا شماره به حسابتان اضافه نشود.

در نهایت با انتخاب I agree حساب جیمیل شما ساخته خواهد شد و می‌توانیدبا استفاده اپلیکیشن Gmail یا مرورگرتان به آن دسترسی پیدا کنید.

امیدواریم آموزش ساخت ایمیل در موبایل برایتان مفید واقع شده باشد. ساخت ایمیل در گوشی های شیائومی، سامسونگ و هوآوی و آیفون تفاوت زیادی با هم ندارد و روال کار به همین صورت است. نظرات و پیشنهادات خود را نیز از کلیک و دیگر کاربران دریغ نکنید.

ارسال نظر