آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت سعدی

به سبب سود ناچیز سهام عدالت، بسیاری افراد مایل به فروش آن شده‌اند. آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت به شما یاد می‌دهد که چگونه از طریق سامانه سعدی به راحتی بخشی از سهام خود را به فروش برسانید.

آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت سعدی

آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت

سهام عدالت شامل سهام 49 شرکت بورسی و غیربورسی می‌شود که در یک سبد قرار گرفته‌اند. صاحبان سهام عدالت در حال حاضر می‌توانند به طور مستقیم یا غیرحضوری کسری از سهام خود را به وسیله کارگزاری‌های مختلفی مثل فارابی یا مفید به فروش برسانند.

در این مقاله آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت سعدی موردبررسی قرار می‌گیرد. این سامانه صرفا به منظور مشاهده و فروش سهام عدالت ساخته شده و کلیه عملیات مربوط به مشاهده سبد سهام و فروش آن تنها از طریق کارگزاری فارابی امکان‌پذیر است.

همچنین بخوانید: افزایش ارزش سهام عدالت

برای شروع، ابتدا باید وارد سامانه فروش سهام عدالت شده و ثبت‌نام کنید. پس در فرم ثبت راست، شماره ملی و شماره تلفن خود را نوشته و کد امنیتی را وارد کنید. سپس روی دکمه «ورود» کلیک کنید.

به محض فشردن دکمه «فروش» یک کد امنیتی به شماره تلفن واردشده ارسال می‌شود. آن را وارد کرده و روی دکمه سبزرنگ «ثبت کد» کلیک کنید. اگر شماره تلفن خود را نخست به اشتباه وارد کرده‌اید، فرصت اصلاح آن در این مرحله وجود دارد.

آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت

می‌توانید روی دکمه «اصلاح شماره موبایل» کلیک کرده و سپس شماره تلفن قبلی را تغییر دهید.

در هر صورت پس از ورود کد ارسالی و فشردن دکمه «ثبت کد»، به صفحه قرارداد خدمات الکترونیکی فروش سهام عدالت منتقل می‌شوید.

پس از مطالعه اطلاعات، روی دکمه سبزرنگ «موارد فوق را می‌پذیرم» کلیک کنید.

در صفحه بعدی که برای شما ظاهر می‌شود، می‌توانید لیست دارایی‌های سهام عدالت خود را مشاهده کنید.

آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت

برای فروش سهام، روی دکمه سبزرنگ «فروش 30 درصد سهام عدالت» کلیک کنید تا به صفحه فروش بروید. نحوه روش پرداخت را مشخص کرده و روی دکمه «تأیید روش پرداخت» کلیک کنید.

حال کافی است اطلاعات ارائه‌شده روی صفحه را بررسی کرده و مربع کوچک کنار «قوانین و مقررات فروش سهام عدالت را خوانده‌ام و می‌پذیرم» را علامت‌دار کنید. در نهایت روی دکمه فروش 30 درصد سهام کلیک کرده و فروش سهام خود را نهایی کنید.

آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت

آموزش کار با سامانه فروش سهام عدالت در اینجا به پایان می‌رسد. سامانه سعدی در دسترس عموم قرار دارد و کار با آن بسیار راحت‌تر از سامانه‌های دیگر است.

ارسال نظر