آموزش گام به گام تغییر پس زمینه در اسکایپ

رسانه کلیک - امروزه با فراگیر شدن ویروس کرونا و ادامه خانه نشینی، برنامه هایی مانند اسکایپ محبوبیت ویژه ای بین افراد پیدا کرده اند. در این مطلب نحوه تغییر پس زمینه در اسکایپ را به شما آموزش می دهیم. 

آموزش گام به گام تغییر پس زمینه در اسکایپ

اپلیکیشن اسکایپ یکی از اپلیکیشن‌های برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام از طریق اینترنت است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است. استفاده از این اپلیکیشن در دوران همه‌گیری ویروس کرونا و رواج برگزاری جلسات آنلاین، بیش از پیش مرسوم شده است.

خوشبختانه امکان انجام تنظیمات و شخصی‌سازی محیط نرم‌افزار اسکایپ مثل تغییر پس زمینه و موارد این چنینی وجود دارد. در این مطلب نحوه تغییر بک گراند در اپلیکیشن اسکایپ را آموزش می‌دهیم.

برای اینکه بتوانید از مواردی که در این آموزش توضیح داده می‌شود، استفاده کند به یکسری موارد نیاز دارید. به نسخه 8.59.0.77 اپلیکیشن اسکایپ که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک ارائه شده است. توجه داشته باشید که امکان تغییر بک گراند در نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن اسکایپ برای شما وجود ندارد.

تغییر پس زمینه در اسکایپ

توجه داشته باشید که برای تغییر پس زمینه نباید در حال مکالمه با آن باشید. برای این کار اپلیکیشن اسکایپ را روی دسکتاپ خود باز کنید، و روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 نرم‌افزار اسکایپ روی آیکون تنظیمات یا Setting که در گوشه سمت چپ صفحه باز شده است کلیک کنید.

 نرم‌افزار اسکایپ روی دکمه Audio و Video که در کنار دکمه میکروفون قرار دارد کلیک کنید.

 نرم‌افزار اسکایپ تصویری را که می‌خواهید به عنوان تصویر پس زمینه از آن استفاده کنید، انتخاب کنید.

تغییر پس زمینه افزودن پس زمینه دلخواه در حین برقراری مکالمه با اسکایپ

برای تغییر بک گراند اسکایپ زمانی که در حال مکالمه با این نرم‌افزار هستید، ابتدا اسکایپ را باز کنید، به محض اینکه تماس را با فرد مورد نظر خود برقرار کردید، روی منوی More کلیک کنید و یا اینکه ماوس خود را روی آیکون Video قرار دهید.

از منوی باز شده روی گزینه Choose Background Effect کلیک کنید. تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تغییر پس زمینه به همین راحتی شما توانستید تصویر زمینه خود را در نرم‌افزار اسکایپ تغییر دهید.

ارسال نظر