آموزش اتصال گوشی اندروید به آیفون

کاربران اندروید و iOS برای انتقال اطلاعات باید روش‌ خاصی را انجام دهند. این روند کار انتقال را آسان کرده است. اما نحوه اتصال گوشی اندروید به آیفون چگونه انجام می‌شود؟

آموزش اتصال گوشی اندروید به آیفون

آموزش اتصال گوشی اندروید به آیفون

کاربران بسیاری برای کوچ کردن از اندروید به iOS نیاز به یک پل ارتباطی دارند. روشی برای اتصال بین اندروید و iOS برای انتقال اطلاعات گوشی اندرویدی وجود دارد. اپل با اپلیکیشن Move to iOS این مشکل را برطرف کرده است، اما بعضی اطلاعات مثل اپلیکیشن‌های اندرویدی و پسوردها به گوشی آیفون منتقل نمی‌شود.

اما این روش کمک بسزایی برای اتصال گوشی اندروید به آیفون می‌کند. اطلاعاتی مثل شماره تلفن مخاطبین، عکس‌ها، ویدیوها و داده‌های مهم از طریق اپلیکیشن Move to iOS منتقل می‌شود. در ادامه به نحوه انتقال اطلاعات اندروید به آیفون می‌پردازیم.

انتقال اطلاعات اندروید به آیفون انتقال اطلاعات اندروید به آیفون

نحوه استفاده از اپلیکیشن Move to iOS

اپل برنامه Move to iOS را در گوگل‌پلی قرار داده است. بنابراین، این اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. سپس گوشی آیفون جدید خود را روشن کنید و تنظیمات اولیه موبایل را تا مرحله Apps & Data انجام دهید. توجه داشته باشید که هردو گوشی به یک اینترنت WiFi واحد متصل شده باشند.

اپلیکیشن Move to iOS اپلیکیشن Move to iOS

لازم به ذکر است، میزان حجم انتقالی گوشی در فضای ذخیره داخلی و مموری SD Card با حجم داخلی آیفون کمتر باشد. چون اگه حجم بیشتر از آیفون باشد، انتقال اطلاعات انجام نمی‌شود. همچنین، برای انتقال بوک‌مارک و اطلاعات کروم،‌ حتما این مرورگر به آخرین نسخه کروم آپدیت شده باشد.

اتصال گوشی اندروید به آیفون دریافت کد شش‌ رقمی و وارد کردن در گوشی اندروید

حالا در مرحله Apps & Data گوشی آیفون، روی گزینه Move Data from Android کلیک کنید. در گوشی اندروید وارد اپلیکیشن Move to iOS شوید. در گوشی آیفون، دکمه Continue را بزنید تا مراحل انتقال شروع شود. در صفحه جدید کد شش رقمی نمایش داده می‌شود.

انتقال اطلاعات گوشی اندروید به آیفون مراحل پایانی انتقال اطلاعات گوشی اندروید به آیفون

کد مورد نظر را در دستگاه اندرویدی خود وارد کنید. سپس هردو دستگاه را به اینترنت WiFi متصل کنید تا اتصال گوشی اندروید به آیفون ایجاد شود. در گوشی اندرویدی، اطلاعات مورد نظر خود را انتخاب کنید تا فرآیند انتقال ادامه پیدا کند. پس از چند دقیقه تمامی اطلاعات با موفقیت به گوشی آیفون منتقل خواهد شد. زمانی که گوشی آیفون به صفحه هوم برود، فرآیند انتقال اطلاعات به پایان رسیده است.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش انتقال اطلاعات آیفون به اندروید به کمک آداپتور

ارسال نظر