ارز دیجیتال وینک چیست؟ | معرفی ارز دیجیتال WIN

ارز دیجیتال وینک در دو سال اخیر در دنیای ارزهای دیجیتال، برنامه‌های غیرمتمرکز و شرط‌بندی سروصدای زیادی کرده است، اما ارز دیجیتال WIN دقیقا چیست؟

ارز دیجیتال وینک چیست؟ | معرفی ارز دیجیتال WIN

ارز دیجیتال وینک چیست؟

توکن وینک که در ابتدا به نام TRONBet شناخته می‌شد، یک ارز دیجیتال است که برای پرداخت هزینه‌ها و انجام معاملات در پلتفرم WINK استفاده می‌شود. این پلتفرم بلاک چین برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) تولید شده است.

وینک مبتنی بر شبکه TRON است که ابزارهای مختلفی را برای توسعه‌دهندگان بازی در اختیار عموم قرار می‌دهد.

ارزش توکن WINK از خرید پول داخل بازی (In-game Currency) توسط کاربران در بازی‌های این پلتفرم سرچشمه می‌گیرد. توکن وینک را می‌توان در صرافی‌های محبوب از جمله Binance، KuCoin، Poloniex و HitBTC مبادله کرد.

وینک بازی‌های محبوبی را از جمله Dice ، Moon ، Ring، Duel، مونوپولی و بازی‌های دیگر کازینویی مانند Blackjack، پوکر و دستگاه‌های Slot را ارائه می‌دهد. کاربران این پلتفرم همچنین می‌توانند بر روی نتیجه مسابقات ورزشی نیز شرط‌بندی کنند.

WINk هفتمین توکنی است که در Binance lanchpad از طریق پیشنهاد اولیه مبادله (IEO) ارائه شده است.

این پلتفرم بزرگ‌ترین برنامه غیرمتمرکز از نظر حجم مبادلات و همچنین تعداد کاربران است. مشارکت وینک با TRON مزیت قابل‌توجهی برای اکوسیستم این بازی‌ها ایجاد می‌کند.

نکته بسیار مهم درمورد این پروژه این است که تقریبا تمام موارد استفاده‌ی آن برای قمار و شرط‌بندی است و عاقبت آن‌ها چیزی جز ازدست‌دادن دارایی، سرمایه و زمان نیست. اما ازآنجاکه محبوبیت و سودآوری این بازی‌ها به‌صورت روزافزون در جهان در حال افزایش است، سرمایه‌گذاری در این پروژه (نه شرکت در آن) می‌تواند فرصت خوبی باشد.

شایان‌ذکر است که هدف این مطلب توصیه اقتصادی نیست و تنها معرفی و بررسی این پروژه است.

تاریخچه قیمت وینک

عرضه کل ارز دیجیتال وینک 999 میلیارد است که 766.30 میلیارد توکن از آن در گردش هستند. این توکن در سال 2019 راه‌اندازی شد و قیمت اولیه آن 0.0004018 دلار بود. قیمت آن در سال 2019 به طور پیوسته کاهش یافت به زیر 0.0001 دلار رسید.

نمودار قیمت وینک نمودار یک روزه‌ی قیمت وینک

وضعیت ارز دیجیتال وینک در طول سال 2020 به‌آرامی در حال پیشرفت بود و در اوایل سال 2021، سرعت رشد آن افزایش پیدا کرد.

این توکن در روز 5 آوریل 2021، به بالاترین قیمت 0.00268 دلاری خود رسید، اما پس از آن، در هنگام ریزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در ماه مه، قیمت وینک نیز ریزش بسیار شدیدی داشت.

در هنگام نوشتن این مطلب، توکن وینک به قیمت 0.0005299 دلار مبادله می‌شود و با ارزش بازار 406.31 میلیون دلاری، در رتبه 145 ارزهای دیجیتال قرار دارد.

نظر شما در مورد آینده پروژه وینک چیست؟ آیا ارز دیجیتال وینک مجددا سطح 0.002 دلاری را لمس خواهد کرد؟ نظرات و پیشنهادات خود را حتما با کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر