نحوه افزودن یک مخاطب جدید در اپلیکیشن واتس اپ

رسانه کلیک - در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه به طور مستقیم، یک مخاطب جدید را به اپلیکیشن واتس اپ اضافه کنید. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با ما همراه شوید. 

نحوه افزودن یک مخاطب جدید در اپلیکیشن واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ روی اندروید و آیفون به طور مستقیم با لیست تلفن مخاطبین یکپارچه سازی می شود. تا زمانی که یک مخاطب دارای حساب واتس اپ باشد، در برنامه نشان داده می شود. با این حال، کاربر نیز می تواند از طریق اپلیکیشن، یک مخاطب را مستقیما به واتس اپ اضافه کند.

نحوه افزودن یک مخاطب در واتس اپ روی اندروید

کاربر واتساپ می تواند به طور مستقیم یک شماره تلفن را در واتساپ وارد کرده و با مخاطب مورد نظر به گفتگو و تبادل پیام بپردازد. در این صورت، اطلاعات فرد مورد نظر به دفترچه تلفن مخاطبین نیز افزوده می شود (و همینطور به حساب گوگل، البته اگر تنظیمات مربوطه انجام شده باشند).

برای افزودن مستقیم مخاطب در واتس اپ، ابتدا اپلیکیشن را روی دستگاه اندرویدی خود باز کرده و سپس به قسمت Chats بروید. از گوشه پایین سمت راست، روی گزینه New Message ضربه بزنید.

حال، گزینه New Contact را انتخاب کنید.

با این کار، تمام فیلدهای معمولی برای شما نشان داده می شوند. نام مخاطب مورد نظر و جزییات کمپانی را نوشته و سپس شماره تلفن را وارد کنید. بعد روی گزینه Save ضربه بزنید.

اپلیکیشن واتس اپ اکنون می توانید به جستجوی کاربر پرداخته و گفتگو با وی را آغاز کنید.

روش دیگر برای انجام این کار، افزودن مخاطب از طریق کارت مخاطب است. برای این منظور، روی گزینه Add Contact از کارت مخاطب ضربه بزنید.

در این صورت اپلیکیشن واتس اپ از شما می پرسد که آیا قصد دارید این مخاطب را به یکی از مخاطبین موجود اضافه کنید یا قرار است که مخاطب جدیدی را به وجود آورید. پس برای ایجاد مخاطب جدید، روی گزینه New ضربه بزنید.

بدین ترتیب، صفحه پیشفرض اضافه کردن مخاطب جدید به همراه جزییات برای شما ظاهر می شود. گزینه Save را انتخاب کنید تا مخاطب مورد نظر ذخیره شود.

اپلیکیشن واتس اپ نحوه افزودن یک مخاطب در اپلیکیشن واتس اپ روی آیفون

پروسه افزودن مخاطب روی آیفون کمی متفاوت است. پس از باز کردن اپلیکیشن واتس اپ روی آیفون، به قسمت Chats رفته و روی آیکن New Message در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

حال، گزینه New Contact را انتخاب کنید.

اپلیکیشن واتس اپ پس از نمایش صفحه، جزییات مخاطب نظیر نام، کمپانی و شماره تلفن را وارد کنید (در اندروید، برنامه از شما می پرسد که آیا شماره روی اپلیکیشن واتس اپ وجود دارد یا خیر). سپس روی گزینه Save ضربه زنید.

به همین راحتی مخاطب مورد نظر به واتساپ و همینطور دفترچه تلفن مخاطبین روی آیفون اضافه می شود. اکنون می توانید به جستجوی کاربر پرداخته و گفتگو با وی را آغاز کنید.

عملیات افزودن مخاطب جدید را می توان با استفاده از کارت مخاطب نیز انجام داد. برای این کار، روی گزینه Save Contact ضربه بزنید.

اپلیکیشن واتس اپ از صفحه ظاهر شده، گزینه Create New Contact را انتخاب کرده و یک مخاطب جدید را به وجود آورید.

با این کار، صفحه جزییات کاربر به شما نشان داده می شود، در حالی که تمام اطلاعات قابل دسترس از پیش در آن نوشته شده اند. البته می توانید اطلاعات بیشتری را در این صفحه اضافه کنید. در نهایت گزینه Save را انتخاب کنید تا مخاطب هم به اپلیکیشن واتس اپ و هم به دفترچه تلفن افزوده شود.

اپلیکیشن واتس اپ

ارسال نظر