انتقال عکس‌ها و ویدیوهای فیس‌بوک به سرویس گوگل فوتوز

رسانه کلیک - فیس‌بوک به عنوان بخشی از پروژه انتقال داده‌ها، ابزاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است که با استفاده از آن می‌توانند یک کپی از تصاویر و ویدیوهای خود را از فیس‌بوک به گوگل فوتو منتقل کنند.

انتقال عکس‌ها و ویدیوهای فیس‌بوک به سرویس گوگل فوتوز

کاربران فیسبوک می‌توانند در هر زمان و هر مکان، یک کپی از داده های تصویری فیس‌بوک را به گوگل فوتو منتقل کنند. این قابلیت برای تمامی کاربران در دسترس است. در ادامه نحوه انجام انتقال ویدیوهای فیس‌بوک و همچنین تصاویر را به شما آموزش می‌دهیم.

برای دسترسی به این قابلیت می‌توانید از سیستم‌عامل ویندوز یا مک استفاده کنید. ابتدا وارد حساب کاربری فیس‌بوک شده و روی فلش سمت راست بالای صفحه پروفایل خود کلیک کنید. از منوی باز شده روی گزینه Setting & Privacy کلیک کنید.

انتقال ویدیوهای فیس‌بوک شما می‌توانید به جای استفاده از این منو، مستقیماً وارد صفحه مربوط به انتقال ویدیوهای فیس‌بوک شده و از آنجا مراحل زیر را ادامه دهید.

از پنجره باز شده روی دکمه Setting کلیک کنید.

انتقال داده از فیسبوک از منوی باز شده در سمت چپ صفحه روی گزینه Your Facebook Information کلیک کنید.

انتقال ویدیوهای فیس‌بوک روی دکمه View که در کنار گزینه Transfer a Copy of Your Photos or Videos قرار دارد کلیک کنید.

انتقال داده از فیسبوک از پنجره باز شده می‌توانید محلی را که قرار است فایل‌ها در آن ذخیره شود را انتخاب کنید. برای انتخاب محل ذخیره عکس‌ها و ویدیوها روی گزینه Choose Destination کلیک کنید. از فهرست نمایش داده شده گزینه Google Photos را انتخاب کنید.

انتقال داده از فیسبوک نوع داده‌هایی را که می‌خواهید منتقل شود مثلاً عکس یا ویدیو را انتخاب کنید. متأسفانه در هر زمان فقط یک نوع داده را می‌توانید منتقل کنید. بعد از انتخاب نوع داده روی دکمه Next کلیک کنید.

انتقال ویدیوهای فیس‌بوک در پنجره باز شده در کادر متنی مربوطه رمز کاربری خود را وارد کنید.

انتقال داده از فیسبوک از شما خواسته می‌شود که حساب کاربری گوگل خود را برای ورود به گوگل فوتو وارد کنید. در برخی از موارد برای ورود به حساب کاربری خود باید به سؤالات هویتی جواب بدهید.

انتقال ویدیوهای فیس‌بوک روی دکمه Allow کلیک کنید تا اجازه‌های لازم برای دسترسی به کتابخانه عکس‌ها و ویدیوها را به گوگل بدهید.

انتقال داده از فیسبوک دوباره روی دکمه Allow کلیک کنید.

انتقال داده از فیسبوک وقت همه موارد را انجام دادی، روی دکمه Confirm Transfer کلیک کنید.

انتقال داده از فیسبوک با انتخاب این گزینه یک کپی از عکس‌ها و ویدیوهای شما به گوگل فوتو انتقال داده می‌شود. برای انتقال ویدیوهای فیس‌بوک و همچنین تصاویر، ممکن است چند ساعت زمان نیاز داشته باشید.

انتقال ویدیوهای فیس‌بوک بعد از انتقال ویدیوهای فیس‌بوک می‌توانید حساب کاربری خود را حذف کنید.

ارسال نظر