انتقال فهرست مخاطبان از گوشی اندرویدی به آیفون

رسانه کلیک - اگر گوشی خود را عوض کرده‌اید و این بار به جای انتخاب گوشی اندرویدی تصمیم گرفته‌اید آیفون بخرید، یکی از مشکلاتی که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد، انتقال فهرست مخاطبان از گوشی اندرویدی به آیفون خواهد بود.

انتقال فهرست مخاطبان از گوشی اندرویدی به آیفون

روش اول: استفاده از اپلیکیشن رسمی اپل برای انتقال فهرست مخاطبان

برای انتقال فهرست مخاطبان از گوشی اندرویدی به گوشی آیفون می‌توانید از اپلیکیشن رسمی آیفون استفاده کنید. این اپلیکیشن Move to iOS نام دارد که به کاربران اجازه انتقال فایل‌ها، فهرست مخاطبان، بوک‌مارک‌ها، حساب‌های کاربری ایمیل و یادداشت‌های روی تقویم را از گوشی اندرویدی به گوشی آیفون می‌دهد.

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون این اپلیکیشن به منظور تنظیم تنظیمات اولیه در اولین استفاده از گوشی آیفون استفاده می‌شود. اگر پیش از این تنظیمات اولیه گوشی آیفون را انجام داده باشید، برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی آیفون خود را ریست کنید یا به تنظیمات کارخانه برگردانید.

برای انتقال فهرست مخاطبان با استفاده از اپلیکیشن Move to iOS به روش زیر عمل کنید:

روی گوشی اندرویدی خود اپلیکیشن Move to iOS را نصب کرده و آن را باز کنید.

در صفحه باز شده روی گزینه Continue کلیک کنید.

اطلاعات مربوط به پنجره terms and conditions را بخوانید و روی گزینه Agree کلیک کنید.

در این مرحله اپلیکیشن از شما می‌خواهد تا اجازه دسترسی به داده‌ها و اطلاعات روی گوشی مثل فهرست مخاطبان و پیام‌ها را به اپلیکیشن بدهید.

در مرحله بعد باید کد 12 رقمی که روی iOS برای شما نمایش داده می‌شود را وارد کنید.

اگر آیفون شما خاموش است آن را روشن کنید و مراحل تنظیمات اولیه را یکی یکی انجام دهید. وقتی به صفحه App & Data رسید روی گزینه Move Data to Android کلیک کنید. در این قسمت یک کد 12 رقمی برای شما نمایش داده می‌شود.

روی گوشی اندرویدی خود این کد 12 رقمی را وارد کنید .

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون در صفحه باز شده اطلاعاتی را که می‌خواهید از گوشی اندرویدی به گوشی آیفون انتقال داده شود انتخاب کنید. در صورت نیاز فهرست مخاطبان خود را نیز انتخاب کنید.

در این مرحله همه انواع اطلاعاتی را که در این فهرست انتخاب کرد‌ه‌اید توسط اپلیکیشن Move to iOS به آیفون شما انتقال داده می‌شود. بسته به حجم داده‌ها ممکن است زمان انتقال داده‌ها تا چند ساعت نیز طول بکشد.

به محض اینکه عملیات انتقال داده‌ها به پایان رسید، مراحلی که روی صفحه نمایش داده می‌شود را به ترتیب طی کنید. وقتی گوشی آیفون شما یک بار خاموش و روشن شد، شما می‌توانید به فهرست مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.

روش دوم: استفاده از حساب کاربری گوگل برای همسان‌سازی داده‌ها

اگر حساب کاربری گوگل داشته باشید می‌توانید از آن برای انتقال فهرست مخاطبان از گوشی اندرویدی به آیفون استفاده کنید. برای این کار باید فهرست مخاطبان خود روی گوشی اندرویدی را با حساب کاربری گوگل همسان‌سازی کنید و سپس از گوشی آیفون به حساب کاربری گوگل خود لاگین شوید.

مراحل زیر را طی کنید:

در گوشی اندرویدی خود وارد بخش Setting شده و از این قسمت روی گزنه Cloud and accounts کلیک کنید و سپس گزینه Accounts را انتخاب کنید.

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون روی حساب کاربری خود در گوگل کلیک کنید.

سپس از پنجره باز شده روی گزینه sync account کلیک کنید.

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون گزینه Sync Contact را فعال کنید.

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون در این مرحله در گوشی آیفون خود به قسمت Setting رفته و روی گزینه Password & Accounts کلیک کنید.

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون روی گزینه Add account کلیک کنید و سپس گزینه Google را انتخاب کنید.

انتقال فهرست مخاطبین از گوشی اندرویدی به آیفون وارد حساب کاربری خود در گوگل بشوید. بعد از انجام این مراحل عملیات همسان‌سازی فهرست مخاطبان روی گوشی آیفون شما انجام خواهد شد.

ارسال نظر