آموزش انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت

گاهی پیش می‌آید که کاربران به تعویض سیم کارت خود نیاز پیدا می‌کنند. اما نحوه انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت به چه صورت است؟

آموزش انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت

انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت جدید

کاربران برای ذخیره شماره موبایل دوستان خود،‌ از اپلیکیشن Contacts استفاده می‌کنند. لیست مخاطبین یکی از مهم‌ترین اطلاعات کاربران است. بعضی اوقات پیش می‌آید کاربری نیاز به خرید سیم کارت جدیدی پیدا می‌کند. بنابراین، لازم است برای انتقال لیست مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت جدید اقدام کنید.

سیم کارت‌ها یک فضای مناسب برای ذخیره شماره‌های تلفن دارند. اما برخلاف حافظه گوشی و سیستم‌های ابری، دارای محدودیت در تعداد شماره هستند. به هرحال، خوب است که شماره‌های مهم خود را در سیم کارت ذخیره کنید تا در مواقع اضطراری از آنها استفاده کنید.

انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

شایان ذکر است، گوشی‌های آیفون از قابلیت انتقال مخاطبین به سیم‌ کارت پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین، این گوشی‌ها قادر به انجام این کار نیستند. در ادامه به نحوه انتقال لیست مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت در گوشی‌های اندرویدی را آموزش می‌دهیم.

انتقال کانتکت های گوشی به سیم کارت

گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید به خاطر رابط کاربری ساده خود، انجام کارها را برای کاربران ساده کرده است. برای انتقال لیست مخاطبین، به اپلیکیشن Contacts یا در زبان فارسی، برنامه «مخاطبین» مراجعه کنید.

نحوه انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت نحوه انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

پس از ورود به این اپلیکیشن، در سمت چپ صفحه روی دکمه سه خط کلیک کنید تا منوهای مدیریت مخاطبین نمایش داده شود. در پایین این منو، روی گزینه Manage Contacts کلیک کنید. سپس گزینه سوم یعنی Move Contacts را انتخاب کنید.

در این صفحه، شما باید روی گزینه Phone کلیک کنید تا مبدأ ارسال مخاطبین مشخص شود. سپس شماره مخاطبین مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه Done را بفشارید. پس از این کار، به مرحله بعد می‌روید تا مقصد انتقال مخاطبین را انتخاب کنید.

مراحل انتقال شماره‌ها از گوشی به سیم کارت مراحل انتقال شماره‌ها از گوشی به سیم کارت

در این مرحله گزینه Sim 1 را انتخاب کنید. عبارت Sim 1 در واقع سیم کارت شماره یک گوشی شما است. اگر سیم کارت جدید شما در گوشی قرار دارد، روی گزینه Sim 2 کلیک کنید. سپس هشداری نمایش داده می‌شود که می‌توانید گزینه Continue را انتخاب کنید. حالا روی دکمه Move کلیک کنید تا عملیات انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت انجام شود. هم‌اکنون کار انتقال کانتکت‌ها به پایان رسیده است و می‌توانید از اپلیکیشن Contacts‌ خارج شوید.

ارسال نظر