معرفی اپلیکیشن‌های اندرویدی ضبط صفحه‌نمایش (قسمت دوم)

رسانه کلیک - در این مطلب دو قسمتی، اپلیکیشن‌های اندرویدی ضبط صفحه‌نمایش را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی محتوای موردنظر در گوشی خود را ضبط کنید.

معرفی اپلیکیشن‌های اندرویدی ضبط صفحه‌نمایش (قسمت دوم)

در مطلب قبلی چند اپلیکیشن ذخیره صفحه‌نمایش کاربردی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خود فیلم بگیرید معرفی کردیم. در این مطلب نیز چند اپلیکیشن اندرویدی کاربردی دیگر را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن RecMe Free Screen Recorder

اپلیکیشن RecMe یکی دیگر از اپلیکیشن‌ها اندرویدی برای ضبط صفحه‌نمایش است. اگر گوشی شما روت شده باشد شما می‌توانید صداهای گوشی خود را به همراه ویدیو ضبط کنید. اگر دستگاه شما روت نشده باشد امکان ضبط صدای سیستم با استفاده از این اپلیکیشن وجود ندارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهای با نرخ تصویر 60fps با وضوح تصویر 1080 ضبط کنید. همچنین امکان ضبط تصاویر دوربین جلو و پشت گوشی نیز توسط این اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن‌های اندرویدی ضبط صفحه‌نمایش یکی از بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن طراحی واسط کاربری بسیار خوب و استفاده راحت از آن است.

اپلیکیشن Google Play Games

اگر نمی‌خواهید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای ضبط صفحه‌نمایش خود استفاده کنید می‌توانید از اپلیکیشن Google Play Games استفاده کنید.

ضبط صفحه‌نمایش بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود می‌توانید اپلیکیشن را باز کنید و سپس وارد صفحه Games شده و روی آیکون Record که بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. شما می‌توانید ویدیوهای خود را با کیفیت 480 پیکسل و 720 پیکسل ذخیره کنید. اگر می‌خواهید از محتوایی به غیر از بازی‌ها فیلم بگیرید بعد از کلیک روی گزینه Record از بازی خارج شده و محتوای مورد نظر خود را فیلم‌برداری کنید.

اپلیکیشن Mobizen Screen Recorder

Mozbin هم یکی دیگر از اپلیکیشن ضبط و ذخیره صفحه‌نمایش است. این اپلیکیشن اندرویدی کاربران بسیار زیادی دارد و بسیار معروف است. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان ضبط تصاویر با سرعت 60fps اشاره کرد. همچنین در این اپلیکیشن ابزارهای زیادی برای ویرایش صفحه وجود دارد. همچنین امکان اضافه کردن موسیقی بس زمینه به ویدیو نیز در اپلیکیشن Mobizen وجود دارد.

اپلیکیشن‌های اندرویدی ضبط صفحه‌نمایش از این اپلیکیشن می‌توانید برای ضبط بازی‌های در حال اجرا شدن و همچنین تصویر خود که در حال انجام بازی هستید استفاده کنید.

اپلیکیشن AZ Screen Recorder

اپلیکیشن‌های اندرویدی برای ضبط صفحه‌نمایش از این اپلیکیشن می‌توانید بدون دسترسی روت نیز برای ضبط و ذخیره صفحه‌نمایش استفاده کنید. نکته مهم در خصوص قابلیت‌های اپلیکیشن AZ Screen Recorder این است که می‌توانید ویدیوها را با ایجاد وقفه پشت سر هم ضبط کنید. امکان تغییر تنظیمات در این اپلیکیشن مثل تغییر وضوح تصویر، نرخ فریم در ثانیه و همچنین ضبط ویدیو در حالتی که صفحه پیام‌رسان شما باز است استفاده کنید. همچنین می‌توانید صدای خود را نیز در حین ضبط ویدیو با استفاده از این اپلیکیشن ضبط کنید.

ارسال نظر