معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو ‌(قسمت دوم)

رسانه کلیک - اگر شما هم می‌خواهید بدانید کدام اپلیکیشن‌ها برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیوهایتان کارآمدتر هستند، در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو آشنا شوید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو ‌(قسمت دوم)

در قسمت قبل این مطلب، به بررسی ۴ اپلیکیشن ویرایش ویدیو و افزودن جلوه‌های ویژه به آن پرداختیم. در این مطلب به بررسی ادامه‌ لیست بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو می‌پردازیم.

۵- ActionDirector Video Editor

با اینکه این برنامه جلوه‌های ویژه خیلی متنوعی را در اختیار مخاطب خود نمی‌گذارد اما همچنان از بهترین و سریع‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدئو در اندروید به حساب می‌آید.

چیزی که این برنامه را تبدیل به یکی از بهترین‌ها کرده است قابلیت تصویربرداری 4k است که به شما کمک می‌کند اگر می خواهید ویدئوهایی با جزئیات بالا را در کنارهم قرار دهید، چیزی از قلم نیوفتد. برای ویرایش ویدئوهای اکشن ممکن است شما بخواهید آن‌ها را آهسته و یا قسمت‌هایی از آن را تند کنید. این برنامه این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای دانلود این برنامه از گوگل‌پلی، اینجا کلیک کنید.

۶- Funimate Video Editor

این برنامه با دارا بودن محیط کاربری ساده و مجموعه ویژگی‌های بهینه، بهترین گزینه برای کسانی‌ است که تجربه کمی در ویرایش ویدئو دارند و می‌خواهند تغییرات کمی در ویدئوی خود اعمال کنند. شما به راحتی می‌توانید محیط این برنامه را درک کنید و دیگر نگران پیچیدگی‌های پیش‌روی خود در برنامه نخواهید بود. این برنامه قابلیت ویرایش چند لایه دارد و به شما این امکان را می‌دهد که به ویدئوهای خود عمق بدهید. این ویژگی در کنار ویژگی‌های بهره‌گیری از جلوه‌های رنگی ، متن و موسیقی، این برنامه را مناسب ساخت ویدئوهای کوتاه برای شبکه‌های مجازی می‌کند.

برای دانلود این برنامه از گوگل‌پلی، اینجا کلیک کنید.

۷- InShot

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت محتواهای جالب برای شبکه‌های مجازی است که به شما اجازه می‌دهد از تایم لاین این برنامه جلوه‌های ویژه مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی ویدیوی خود اعمال کنید. تنوع جلوه‌های ویژه این برنامه زیاد است و شما می‌توانید از بین فیلترهای موزاییکی، فیلترهای VHS ، فیلترهای رنگی و ... فیلتر مورد علاقه خود را پیدا کنید. این برنامه به‌صورت پیش‌فرض می‌تواند ویدئوهای شما را مناسب با چهارچوب‌های فضاهای مجازی مختلف کادربندی کند.

برای دانلود این برنامه از گوگل‌پلی، اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر