معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو ‌(قسمت اول)

رسانه کلیک - اگر شما هم می‌خواهید بدانید کدام اپلیکیشن‌ها برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیوهایتان کارآمدتر هستند، در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو آشنا شوید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیو ‌(قسمت اول)

افزودن جلوه های ویژه به ویدیو یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید به وسیله آن ویدیو خود را از نظر بصری بهبود ببخشید و آن را جالب توجه کنید. برای این‌کار شما نیاز به استفاده از نرم‌افزار‌های سنگین و پیچیده مانند ادوبی فتوشاپ ندارید و به راحتی می‌توانید با استفاده از تلفن‌همراه اندروید خود و دانلود یکی از اپلیکیشن‌های زیر از گوگل پلی، افکت‌های جالبی را به ویدیوی خود اضافه کنید.

۱- Glitch Video Effects

این اپلیکیشن به شما لیست بلند بالایی از جلوه های ویژه ارائه می‌کند. این برنامه همچنین علاوه بر ویرایش ویدیو، امکان افزودن افکت به تصاویر را هم فراهم می‌کند و این قابلیت را دارد تا ویدیوهایتان را در محیط داخل خود اپ ضبط کنید و به راحتی با کلیک بر دکمه اشتراک آن را به اشتراک بگذارید.

یکی از قابلیت‌های جالب توجه این اپ، قابلیت '' Screen tap'' نام دارد که با استفاده از آن، شما با ضربه به هر قسمت صفحه تلفن‌همراه خود می‌توانید فیلتر مورد نظر را بر روی ویدیو اعمال نمایید. این اپ شامل بیش از ۵۰ جلوه‌ی ویژه جالب است و شما می توانید پس از اعمال تغییرات مورد نظرتان، فایل خود را بر روی گوشی ذخیره کنید.

اگر می‌خواهید بیش از یک افکت به ویدیوی‌ خود اضافه کنید می‌توانید پس از ذخیره‌ ویدیو، مجددا آن را در اپلیکیشن بارگذاری نمایید و افکت دیگر را بر روی ویدیو قرار دهید.

افزودن جلوه های ویژه به ویدیو

برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی، اینجا کلیک کنید.

۲- Adobe Premiere Rush

احتمالا شما نیز نام اپلیکیشن ادیت ویدیوی Adobe Premiere را شنیده‌اید. استفاده از نسخه کامل این اپلیکیشن ممکن است کمی گیج‌کننده و پیچیده به‌نظر برسد، به‌خصوص اگر شما نسبت به محیط کاربری این اپ نا‌آشنا باشید.

نسخه‌ی Premiere Rush نسخه‌ی سبک‌تر این برنامه است ‌که برای ادیت‌های ساده‌تر طراحی شده و شما به‌سادگی با بارگذاری ویدیو خود در اپ به آن جلوه‌ی ویژه و یا موسیقی اضافه کنید. این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای ادیت ویدئوهای یوتیوب است.

شما می توانید با استفاده از منوی جانبی این برنامه به ویدئوی خود، متن اضافه کنید، رنگ آن را تغییر دهید و فیلتر اضافه کنید.

برای دانلود این برنامه از گوگل پلی، اینجا کلیک کنید.

۳- VivaCut

این برنامه یکی از پرقدرت‌ترین برنامه‌های ادیت ویدئو است. شما می‌توانید با کمک این اپلیکیشن به ویدئوهای خود جلوه های ویژه متنوعی اضافه کنید. این برنامه به شما فهرست متنوعی از جلوه های ویژه را ارائه می‌کند. یکی از جلوه های ویژه‌ی جذاب این برنامه فیلترVHS است که یه ویدئوی شما جلوه‌ای قدیمی می‌دهد. شما میتوانید در بین ویدئوهای خود از ربط‌‌ دهنده‌های (Transitions) مختلف و گزینه‌ی ترکیب ویدیوها استفاده کنید.

یکی از ویژگی های جالب این برنامه، Chroma key نام دارد که شما با استفاده از آن می توانید از خود ویدئوهایی با پس‌زمینه سبز ضبط کنید و با استفاده از خلاقیت خود تصویر پس‌زمینه ویدیو را تغییر دهید.

افزودن جلوه های ویژه به ویدیو

برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی، اینجا کلیک کنید.

۴- VivaShow

اگر می‌خواهید به ویدئوی خود دانه‌های برف، قطرات باران، و یا شعله‌های آتش اضافه کنید، VivaShow یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این برنامه از برنامه‌های همه‌جانبه‌ی ادیت ویدئو به‌حساب می‌آید که فهرست طویلی از جلوه های ویژه به شما عرضه می‌کند. شما می توانید مدت زمان ویدئوی خود را با استفاده از این برنامه تغییر دهید. بعد از کوتاه کردن ویدئو، شما می‌توانید جلوه‌ی ویژه‌ی مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید. این کار به راحتی با کلیک بر منوی FX این برنامه قابل انجام است. می‌توانید با استفاده از این برنامه به ویدئوی خود موسیقی، جلوه های صوتی، متن و تصاویر متحرک (GIF) اضافه کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی، اینجا کلیک کنید.

در قسمت دوم این مطلب، تعداد دیگری از بهترین اپلیکیشن‌ها برای افزودن جلوه‌های ویژه را معرفی خواهیم کرد.

ارسال نظر