6 اپلیکیشن اندرویدی برای تشخیص و پیدا کردن موسیقی (بخش دوم)

رسانه کلیک - در این مطلب چند اپلیکیشن کاربردی اندرویدی برای پیدا کردن موسیقی که با استفاده از آن می‌توانید موسیقی را که در حال شنیدن آن هستید پیدا کنید به شما معرفی می‌کنیم.

6 اپلیکیشن اندرویدی برای تشخیص و پیدا کردن موسیقی (بخش دوم)

در مطلب قبل 3 اپلیکیشن اندرویدی و مشهور برای پیدا کردن و تشخیص موسیقی‌ و آهنگ‌هایی که نام آن‌ها را نمی‌دانید اما ریتم آن‌ها ذهن شما را مشغول کرده است معرفی کردیم. در این مطلب سه اپلیکیشن دیگر را معرفی می کنیم.

1- اپلیکیشن تشخیص موسیقی‌ BeatFind

تشخیص موسیقی اپلیکیشن BeatFind یکی از اپلیکیشن‌هایی است که از آن می‌توانید برای تشخیص موسیقی استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن سرعت و دقت بالای آن در پیدا کردن آهنگ و موسیقی موردنظر کاربر است. به محض اینکه موسیقی توسط اپلیکیشن تشخیص داده شود، کاربر می‌تواند اولین دکمه در گوشه سمت راست پایین صفحه را انتخاب کند تا موسیقی را به صورت کامل روی گوشی خود ذخیره کند. در این اپلیکیشن امکان به اشتراک گذاری موسیقی‌ها با دوستان و گوشی دادن به موسیقی‌هایی که روی اسپاتیفای، دیزر و یوتیوب قرار داده شده است وجود دارد. استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران کاملاً رایگان است.

2- اپلیکیشن تشخیص موسیقی‌ Genius

پیدا کردن موسیقی اپلیکیشن Genius یکی از پیچیده‌ترین اپلیکیشن‌های پیدا کردن موسیقی است که قابلیت نصب روی گوشی‌های اندرویدی را دارد. کار این اپلیکیشن فقط پیدا کردن موسیقی موردنظر کاربر نیست. در واقع اصلی‌ترین کار این اپلیکیشن دسترسی به آخرین اخبار موسیقی است. همچنین در این اپلیکیشن ویدیوهای متنوع و همچنین اطلاعات مربوط به هنرمندان نیز قرار داده شده است. استفاده از قابلیت‌های این اپلیکیشن برای کاربران کاملاً رایگان است.

3- اپلیکیشن تشخیص موسیقی‌ MusicXmatch

پیدا کردن موسیقی کار اصلی این اپلیکیشن ایجاد امکان دسترسی کاربران به متن موسیقی‌های مشهور و معروف است. البته از این اپلیکیشن می‌توانید برای تشخیص موسیقی نیز استفاده کنید. استفاده از این اپلیکیشن برای پیدا کردن موسیقی و نام آن بسیار ساده است. فقط کافی است میکروفون دستگاه را در حالی که اپلیکیشن را باز کردید روبروی منبع موسیقی بگیرید و به راحتی موسیقی موردنظر خود را شناسایی کنید.

وقتی اپلیکیشن موسیقی را شناسایی کرد متن موسیقی را نیز همراه با نام آن برای شما نمایش می‌دهد. البته در برخی از موارد مشاهده شده است که دقت اپلیکیشن چندان بالا نیست و گاهی در تشخیص موسیقی اشتباه می‌کند.

ارسال نظر