معرفی اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن

کاربران بسیاری برای درک متن ترانه یا هم‌خوانی با خواننده محبوب خود، نیاز به متن ترانه دارند. اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند.

معرفی اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن

اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن

موسیقی جزء جداناپذیر زندگی انسان‌ها است. در هر لحظه و زمان، موسیقی می‌تواند راه‌حل خوبی برای احساسات هر فردی باشد. این روزها به دلیل رواج پیدا کردن موسیقی‌ بین‌الملل، کاربران بسیاری علاقه دارند متن آهنگ‌ها را بخوانند.

کاربران برای درک بهتر از متن ترانه‌ها و هم‌خوانی با خواننده، به دنبال منبعی برای خواندن متن ترانه هستند. اپلیکیشن‌هایی برای تبدیل گفتار به نوشتار طراحی شده‌اند که مخاطبین را با متن دقیق ترانه آشنا می‌کند.

بنابراین، کاربران با استفاده از اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن می‌توانند با ترانه قطعات مورد علاقه خود آشنا شوند. شایان ذکر است، این برنامه‌ها برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس هستند. همچنین، کاربران می‌توانند به صورت آفلاین از آنها استفاده کنند.

اپلیکیشن Shazam اپلیکیشن Shazam

اپلیکیشن Shazam

علاقه‌مندان به موسیقی برای درک متن آهنگ‌ها می‌توانند از اپلیکیشن Shazam استفاده کنند. این برنامه قادر به تبدیل صوت به متن است. اپلیکیشن Shazam‌ با شنیدن آهنگ، نام قطعه، خواننده و آلبوم را تشخیص می‌دهد.

پس از شناخت و دریافت صوت موسیقی، این برنامه متن کامل ترانه را در اختیار کاربر می‌گذارد. جالب است بدانید، Shazam امکان اضافه کردن آهنگ مورد نظر را به پلی‌لیست‌های اسپاتیفای یا اپل موزیک را دارد.

اپلیکیشن Genius اپلیکیشن Genius

اپلیکیشن Genius

یکی از کامل‌ترین آرشیوهای متن ترانه، متعلق به اپلیکیشن Genius است. این برنامه بیش از ۱.۷ میلیون متن ترانه را در مجموعه خود دارد. کاربران می‌توانند با پخش موسیقی در این اپلیکیشن، متن کامل ترانه مورد نظر خود را پیدا کنند.

هوش مصنوعی اپلیکیشن Genius برای تبدیل آهنگ به متن بسیار قدرتمند است. این برنامه پلیر موسیقی در خود ندارد، اما کاربران می‌توانند با پخش موسیقی در یک پلیر مجزا، متن ترانه را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند.

اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن اپلیکیشن Musicxmatch

اپلیکیشن Musicxmatch

یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن، برنامه Musicxmatch است. این برنامه کاربردی با شنیدن قطعه موسیقی، متن ترانه را به صورت کامل در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین، اپلیکیشن Musicxmatch آرشیو کاملی از موسیقی را در خود جای داده است.

جالب است بدانید، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های یوتیوب موزیک، پاندورا،‌ اسپاتیفای و غیره متن ترانه را از طریق musicxmatch به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. در واقع متن ترانه، خارج از این برنامه‌ها نمایش داده می‌شود.

یکی از بهترین امکانات این اپلیکیشن، ویژگی ترجمه متن ترانه‌ها است. کاربران می‌توانند ترجمه ترانه را دریافت کنند تا درک بهتری از موضوع و محتوای ترانه‌ها داشته باشند. همچنین، این برنامه از ترانه‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن QuickLyrics اپلیکیشن QuickLyrics

اپلیکیشن QuickLyrics

برنامه QuickLyrics توانایی بالایی در پیدا کردن متن ترانه‌های موسیقی را دارد. جالب است بدانید، این اپلیکیشن قابلیت دانلود متن ترانه را دارد. بنابراین، کاربران می‌توانند برای ساخت پوستر یا تصویر مفهومی از ترانه‌ها، از این برنامه استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن QuickLyrics این است که آهنگ‌های موجود در گوشی کاربر را اسکن می‌کند. سپس متن ترانه‌ قطعات داخل گوشی را در اختیار کاربر می‌گذارد. اسکن آهنگ‌ها در گوشی دقیقاً پس از نصب در موبایل شروع می‌شود.

اپلیکیشن تبدیل صوت به متن اپلیکیشن Lyrics Library

اپلیکیشن Lyrics Library

همانطور از اسم اپلیکیشن Lyrics Library مشخص است، این برنامه مجموعه بزرگی از ترانه‌های موسیقی را دارد. این برنامه می‌تواند موسیقی مورد نظر کاربران را پیدا کند. همچنین، کاربران در برنامه Lyrics Library می‌توانند ترانه‌ها را برای خود ویرایش کنند یا برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند، ترانه‌های خود را دسته‌بندی کنند. جالب است بدانید، با امکان دانلود ترانه‌ها، کاربران می‌توانند متن قطعات موسیقی را در گوشی خود ذخیره کنند. قابلیت پشتیبان‌گیری از متن‌های ذخیره شده، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم Lyrics Library است.

نظر شما درباره اپلیکیشن تبدیل آهنگ به متن چیست؟ آیا شما از این نوع برنامه استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر