معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی | چگونه با گوشی فیلم ببینیم؟

گوشی موبایل بسیاری از کاربران، محلی برای تماشای فیلم‌های تولید ایران شده است. با معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی همراه کلیک باشید.

معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی | چگونه با گوشی فیلم ببینیم؟

اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی

این روزها فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی رونق پیدا کرده‌اند و مخاطبین بسیاری این آثار ایرانی را دنبال می‌کنند. با شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم، اپلیکیشن‌های نمایش فیلم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اهالی سینما هم با توجه به استقبال مردم، سریال‌ها و فیلم‌های جذابی را تولید کرده‌اند. چند اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی، حضوری پررنگ در بین مخاطبین داشته‌اند و توانسته‌اند آثار باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهند. در ادامه به معرفی این برنامه‌های کاربردی می‌پردازیم.

اپلیکیشن نماوا

اپلیکیشن نماوا

سرویس آنلاین نماوا یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تماشای فیلم و سریال است. این برنامه در کنار آرشیو بزرگ آثار بزرگ سینما، امکان دانلود فیلم را در گوشی موبایل فراهم کرده است. کاربران با خرید اشتراک آنلاین نماوا، می‌توانند به تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی بنشینند.

مدتی است اپلیکیشن نماوا اقدام به پخش سریال‌های اختصاصی در پلتفرم خود کرده است. سریال‌های خاتون و قورباغه جزو آثار انحصاری این برنامه است که مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفته است. جالب است بدانید، این پلتفرم توسط شرکت شاتل توسعه داده شده است.

اپلیکیشن فیلم نت اپلیکیشن فیلم نت

اپلیکیشن فیلم نت

اپلیکیشن فیلم نت یکی از پلتفرم‌های قدیمی برای تماشای فیلم و سریال است. کاربران با خرید اشتراک آنلاین این برنامه، به مجموعه خوبی از فیلم و سریال ایرانی دسترسی پیدا می‌کنند. جالب است بدانید، کیفیت فیلم‌ها بر اساس سرعت اینترنت تنظیم می‌شود.

اخیرا اپلیکیشن فیلم نت به تولید و پخش برنامه‌های اختصاصی رو آورده است. برنامه تاک شو شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی در این پلتفرم پخش می‌شود که مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

اپلیکیشن فیلیمو اپلیکیشن فیلیمو

اپلیکیشن فیلیمو

مدتی است آپارات پلتفرم تماشای فیلم خود را راه‌اندازی کرده است. اپلیکیشن فیلیمو یک اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی است. کاربران می‌توانند با خرید اشتراک آنلاین فیلیمو، پای آثار ایرانی بنشینند. همچنین، این برنامه مجموعه کاملی از فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها را هم دارد.

فیلیمو برای حفظ کیفیت مجموعه خود، سریال‌ها و برنامه‌های متنوعی را به صورت اختصاصی در پلتفرم خود قرار داده است. سریال‌های ملکه گدایان و زخم کاری از جمله آثار اختصاصی این پلتفرم پرمخاطب است.

اپلیکیشن لنز اپلیکیشن لنز

اپلیکیشن لنز

یکی از برنامه‌های مناسب برای تماشای فیلم، اپلیکیشن لنز است. این برنامه توسط ایرانسل توسعه پیدا کرده است. اپلیکیشن لنز علاوه بر پخش فیلم و سریال، به روزترین مستندها و برنامه‌های ورزشی را در پلتفرم خود قرار داده است. این برنامه دارای امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده است که کاربران می‌توانند تا هفت روز بعد از بخش آرشیو آن را تماشا کنند.

دارندگان سیم کارت ایرانسل می‌توانند با ترافیک رایگان، پای برنامه‌های متنوع اپلیکیشن لنز بنشینند. گفتنی است، کاربران برای تماشای فیلم و سریال باید اشتراک آنلاین لنز را خریداری کنند.

اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی اپلیکیشن آیو

اپلیکیشن آیو

اپلیکیشن آیو در کنار پخش فیلم و سریال ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی هم محسوب می‌شود. کاربران با خرید اشتراک آنلاین Aio می‌توانند برنامه‌های اختصاصی تلویزیون اینترنتی این پلتفرم را تماشا کنند. همچنین، کاربران می‌توانند فیلم و سریال مورد نظر خود را دانلود کنند.

جالب است بدانید، اپلیکیشن آیو برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را با گزارش اختصاصی پخش می‌کند. این پلتفرم رویدادهای ورزشی فوتیال، بسکتبال، والیبال و تنیس را به صورت زنده پوشش می‌دهد. امکان ضبط خودکار برنامه‌ها، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا ۱۴ روز از برنامه‌های آرشیو تلویزیون اینترنتی آیو استفاده کنند.

نظر شما درباره اپلیکیشن های فیلم و سریال ایرانی چیست؟ شما از کدوم اپلیکیشن استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر