اپلیکیشن زنده کردن عکس مردگان + لینک دانلود

این روزها ویدیوهای زیادی از عکس‌العمل افراد مختلف هنگام دیدن عکس زنده شده مردگان و عزیزان خود در اینترنت دست به دست می‌شود. حال ما قصد داریم تا اپلیکیشن زنده کردن عکس مردگان را به شما معرفی کنیم. 

اپلیکیشن زنده کردن عکس مردگان + لینک دانلود

اخیرا کمپانی MyHeritage برنامه‌ای را که براساس هوش مصنوعی کار می‌کند، طراحی کرده است. این اپلیکیشن رایگان که در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته است می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر مردگان را زنده کرده و آنها را متحرک کند.

در واقع وقتی شما عکس مورد نظر را در این برنامه آپلود می‌کنید، سوژه عکس به حالت زنده تبدیل می‌شود، سر خود را تکان داده و حتی پلک می‌زند.

از آنجایی که این اپلیکیشن ارزش‌های معنوی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده، آمار دانلود آن توانسته است تا به امروز به بیش از ۱۰ میلیون نصب برسد.

جدا از زنده کردن عزیزان، بسیاری از مردم به منظور ایجاد ویدیوهای خنده‌دار چهره‌های معروفی همچون آلبرت اینشتین و... را از طریق این برنامه زنده کرده‌اند. حال در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با نحوه دانلود و استفاده از این برنامه آشنا کنیم.

طریقه استفاده از اپلیکیشن زنده کردن عکس مردگان

۱- برای اینکار ابتدا شما باید برنامه MyHeritage را از فروشگاه گوگل (Play Store) دانلود کنید.

۲- حال برنامه را اجرا کرده و روی گزینه "Photos" در قسمت پایینی صفحه بروید.

۳- در این قسمت شما باید آیکون "+" را که در قسمت پایینی و سمت راست صفحه قرار گرفته لمس کرده و گزینه "Add photos" را انتخاب کنید.

۴- حال تصویر مورد خود را انتخاب کرده و روی گزینه تیک قسمت بالایی سمت راست صفحه ضربه بزنید.

۵- با انتخاب گزینه "Upload" تصویر مورد نظر روی سرورهای برنامه ذخیره می‌شود. حال برای لیست تصاویر آپلود شده برای شما به نمایش درمی‌آید. تصویر آپلود شده را لمس کنید.

۶- بالای صفحه و چپ یک آیکون دایره‌ای کوچک وجود دارد. آن را لمس کنید تا هریتج کار خود را آغاز کند.

۷- کار تمام است و حالا شما با تصویر متحرک شده مواجه می‌شوید.

اگر شما ترس زنده شدن عزیزان از دست رفته خود را ندارید می‌توانید برای تجدید دیدار به هوش مصنوعی بکار رفته در این برنامه اعتماد کرده و جادوی آن را با چشمان خود ببینید.

بیشتر بخوانید: انتقال چت‌های واتس‌اپ از آیفون به اندروید

ارسال نظر