ایجاد آسمان در تصاویر با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ (قسمت اول)

رسانه کلیک - در نرم‌افزار فتوشاپ در اواخر سال 2020 میلادی قابلیتی اضافه شده است. شما می‌توانید از این قابلیت برای ایجاد آسمان در تصاویر خود استفاده کنید.

ایجاد آسمان در تصاویر با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ (قسمت اول)

در این مطلب و مطلب بعدی نحوه استفاده از ابزار هوشمند فتوشاپ برای افزودن آسمان به عکس و همچنین مشکلاتی که ممکن است در طول استفاده از این ابزار با آن‌ها برخورد کنید را بررسی می‌کنیم.

نحوه استفاده ا ابزار Sky Replacement در نرم‌افزار فتوشاپ برای ایجاد آسمان در تصاویر

برای استفاده از ابزار Sky Replacement لبتدا تصویر مورد نظر خود را که می‌خواهید تصویر آسمان را به آن اشافه کنید باز کنید. سپس روی منوی edit در نوار ابزار کلیک کنید و گزینه Sky Replacement را انتخاب کنید. به این ترتیب این ابزار برای شما فعال خواهد شد. کار اصلی در این ابزار توسط تکنولوژی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین انجام می‌شود. اما شما باید چند کار را خودتان انجام دهید.

نرم‌افزار فتوشاپ برای انتخاب محدوده آسمان ابتدا روی پیش‌نمایش آسمان کلیک کنید و سپس گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این ابزار 25 مدل آسمان مختلف وجود دارد که در دسته‌های مختلفی مثل Blue Skies، Spectacular و Sunsets قرار می‌گیرد. هر کدام از این نوع آسمان‌ها در نوع خود بسیار زبا و جذاب هستند. البته به خاطر داشته باشید که این موارد به صورت پیش‌فرض در کتابخانه فتوشاپ قرار دارد و به همین دلیل بین گرافیست‌ها بسیار مشهور هستند.

نرم‌افزار فتوشاپ البته شما میتوانید برای ایجاد آسمان در تصاویر از تصاویر و آسمان‌هایی که خودتان در فتوشاپ ایجاد کرده‌اید استفاده کنید. برای این کار ابتدا روی گزینه Create New Sky در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید. از منوی باز شده عکس یا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Open کلیک کنید. به این ترتیب تصویر انتخاب شده شما به سرعت در قسمت آسمات تصویر قرار می‌گیرد.

نرم‌افزار فتوشاپ

ارسال نظر