آموزش ایجاد محدودیت برای کامنت ها در اینستاگرام

رسانه کلیک - در این مطلب روش ایجاد محدودیت برای کامنت ها در اینستاگرام را آموزش می‌دهیم تا بتوانید در صفحات عمومی کامنت پست‌های خود را مدیریت کنید. 

آموزش ایجاد محدودیت برای کامنت ها در اینستاگرام

یکی از ایرادها و مشکلاتی که برای افرادی که صاحب صفحات عمومی و باز در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، پیش می‌آید کامنت‌هایی است که افراد زیر پست‌های مختلف این صفحه‌ها قرار می‌دهند. در برخی از مواقع افراد کامنت‌هایی با محتواهای نامناسب زیر پست‌های ما قرار می‌دهند. خوشبختانه اینستاگرام امکان محدود کردن و کنترل کردن افراد برای کامنت گذاری زیر پست‌های صفحات عمومی و باز را فراهم آورده است.

در این مطلب قصد داریم تا روش ایجاد محدودیت برای کامنت ها در اینستاگرام و کنترل روی کاربرانی را که قادر به قرار دادن کامنت زیر پست‌های ما در صفحات عمومی هستند، آموزش دهیم.

برای اعمال محدودیت و کنترل کردن کاربران در قرار دادن کامنت زیر پست‌های ما در یک صفحه عمومی ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود، فرقی نمی‌کند سیستم‌عامل اندروید باشد یا iOS باز کنید. با استفاده از کلیک کردن روی عکس پروفایل که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد وارد صفحه پروفایل خود شوید.

ایجاد محدودیت برای کامنت‌های زیر پست‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام روی منوی همبرگری که در گوشه بالا سمت راست صفحه پروفایل قرار دارد کلیک کندی و از صفحه باز شده وارد بخش تنظیمات یا Setting شده و در نهایت روی گزینه Privacy کلیک کنید.

محدودیت کامنت گذاری در اینستاگرام وارد منوی Comments بشوید.

محدودیت کامنت گذاری در اینستاگرام در این قسمت روی اولین گزینه یعنی گزینه Allow Comments From کلیک کنید. این گزینه به شما امکان انتخاب افرادی را که مجاز به قرار دادن کامنت زیر پست‌های شنا هستند می‌دهد.

محدود کردن فالورها در اینستاگرام به صورت پیش‌فرض اگر شما دارای صفحه عمومی باشید این گزینه در حالت Everyone قرار دارد. شما می‌توانید این گزینه را به مواردی مثل Only the people you follow یعنی فقط افرادی که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید و یا followers یعنی فالورهای شما و یا both یعنی هر دو فالورها و افرادی شما آن‌ها را فالو کرده‌اید تغییر دهید.

محدود کردن فالورها در اینستاگرام علاوه بر این شما می‌توانید به صورت جداگانه امکان قرار دادن کامنت زیر پست‌ها را برای برخی از افراد خاص فعال یا غیر فعال کنید. برای این کار وارد بخش Comments شده و گزینه Block Comments From را انتخاب کنید.

محدودیت کامنت گذاری در اینستاگرام در فیلد متنی باز شده که در بالای صفحه قرار دارد نام افراد مورد نظر را انتخاب کنید و وقتی آی‌دی یا نام فرد را پیدا کردید روی دکمه آبی رنگ Block کلیک کنید. شما می‌توانید به هر تعدادی که بخواهید نام افراد را به این لیست اضافه کنید.

کامنت اینستاگرام برای تغییر دادن این تنظیمات می‌توانید به راحتی به صفحه Comments برگردید و نام افراد را از لیست افرادی که نمی‌توانند زیر پست‌ها شما کامنت بگذارند حذف کنید. برای این کار باید نام فرد مورد نظر را تایپ کنید و در لیست نمایش داده شده دکمه Unblock را انتخاب کنید.

خوشبختانه اینستاگرام به هیچ عنوان به افراد هیچ نوتیفیکیشنی مبنی بر بلاک شدن برای کامنت گذاری توسط افراد دیگر ارسال نمی‌کند. پس نگران این موضوع نباشید.

در اینستاگرام قابلیت دیگری با نام ایجاد محدودیت یا Restrict وجود دارد. وقتی شما از این قابلیت برای محدود کردن افراد استفاده می‌کنید کاربران می‌توانند برای شما زیر پست‌هایتان کامنت بگذارند اما امکان مشاهده این کامنت‌ها فقط برای شما وجود دارد. کامنت‌های این افراد با عنوان Restricted Comment برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید این کامنت‌ها با کلیک کردن روی گزینه See Comment مشاهده کنید و یا با استفاده از دکمه delete آن‌ها را پاک کنید.

محدودیت کامنت گذاری در اینستاگرام برای اعمال محدودیت برای یک حساب کاربری در اینستاگرام ابتدا وارد صفحه پروفایل فرد مقابل شده و سپس روی آیکون 3 نقطه که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

کامنت گذاری در اینستاگرام از منوی باز شده گزینه Restrict را انتخاب کنید.

محدودیت کامنت گذاری در اینستاگرام

ارسال نظر