آموزش بازیابی برنامه ها در گوشی های اندروید

برای همه ما پیش آمده است که یک گوشی جدید خریداری کرده‌ایم و نگران چگونگی انتقال برنامه‌‌های تلفن قبلی به گوشی جدید بوده‌ایم. اما آیا راه‌حلی برای بازیابی برنامه ها در گوشی های اندروید وجود دارد؟ 

آموزش بازیابی برنامه ها در گوشی های اندروید

خرید یک تلفن هوشمند جدید همواره برای همه ما با استرس‌هایی همراه است زیرا یکی از اولین مسائلی که به ذهنمان می‌رسد چگونگی انتقال برنامه و بازی‌ها به گوشی جدید است. برای اینکار راه‌حل‌های زیادی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم ساده‌ترین روش ممکن را با شما به اشتراک بگذاریم.

طریقه بازیابی برنامه ها در گوشی های اندروید

از آنجایی که فروشگاه گوگل (Play Store) تاریخچه تمام برنامه‌هایی که دانلود کرده‌اید را روی حسابتان ذخیره می‌کند، شما می‌توانید تنها با ورود به حساب گوگل خود و از طریق مارکت اندرویدی گوگل برنامه و بازی‌های قبلی خود را بدون دردسر نصب کنید.

برای اینکار ابتدا برنامه فروشگاه گوگل را که در صفحه اصلی تمام گوشی‌های اندرویدی وجود دارد پیدا کرده و وارد آن شوید.

بازیابی برنامه ها در گوشی های اندروید

حال در قسمت بالایی و سمت راست صفحه برنامه‌ها عکس پروفایل خود را لمس کنید.

بازیابی برنامه ها در گوشی های اندروید

پنجره‌ای برای شما باز می‌شود. در ادامه روی گزینه "Manage apps & device" بزنید تا وارد بخش برنامه‌های حساب کاربری خود شوید.

بعد از باز شدن صفحه مدیریت دستگاه و برنامه‌های حساب کاربری زبانه "Manage" را باز کنید.

پایین صفحه ۲ گزینه برای شما به نمایش در می‌آید. برای نمایش تاریخچه برنامه‌های نصب شده روی "Not Installed" ضربه بزنید.

صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که از طریق آن، تمام برنامه‌هایی که تابحال از طریق حساب خود در پلی استور دانلود کرده‌اید، به نمایش درمی‌آید. حال شما می‌توانید با انتخاب برنامه و بازی‌های مورد نظر و در نهایت لمس آیکون دانلود در گوشه بالایی صفحه، تمام برنامه‌های گوشی قبلی خود را دانلود و نصب کنید.

به یاد داشته باشید شما می‌توانید از طریق آیکون سطل آشغال کنار گزینه دانلود، برنامه‌هایی را که نمی‌خواهید در تاریخچه دانلود شما وجود داشته باشند، پاک کنید.

بیشتر بخوانید: انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید به کمک اپلیکیشن Switch to Android

ارسال نظر