برترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید (قسمت اول)

رسانه کلیک - در این مطلب به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم عامل اندروید می‌پردازیم.

برترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید (قسمت اول)

در ابتدای سال جاری میلادی، اپل از اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا خود به نام Dark Sky رونمایی کرد که باعث شد بسیاری از کاربران اندرویدی برای نبودن چنین اپلیکیشنی روی سیستم‌عامل اندروید اعتراض کنند.

بعد از رونمایی اپل از اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Dark Sky، این شرکت اعلام کرد که این اپلیکیشن منحصرا برای سیستم‌عامل iOS ساخته شده است و قرار نیست نسخه اندرویدی آن ارائه شود. اما خوشبختانه اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوای بسیار زیادی وجود دارد که کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در این مطلب و مطلب بعدی 6 اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید را معرفی می‌کنیم.

1- اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا Today Weather

اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Today Weather یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا است که می‌تواند به عنوان جایگزین اپلیکیشن Dark Sky برای سیستم‌عامل اندروید مورد استفاده قرار گیرد. طراحی واسط کاربری این اپلیکیشن بسیار عالی انجام شده است و به همین دلیل استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت و آسان است. علاوه بر این شما می‌توانید به آخرین اخبار هواشناسی از طریق بیش از 10 منبع مختلف دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا این اپلیکیشن مجهز به قابلیت پیش‌بینی 24 ساعته آب‌وهوا، اعلان آب‌وهوا و رادار است. علاوه رب این در این اپلیکیشن قابلیتی به نام مشاهده سریع وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک دید کلی از آب‌وهوا در طول روز را داشته باشید. این اپلیکیشن در دو نسخه پولی و رایگان ارائه شده است که برخی از امکانات در نسخه پولی آن وجود دارد که در نسخه رایگان اپلیکیشن Today Weather امکان دسترسی به آن‌ها برای کاربر وجود ندارد.

2- اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Weather & Widget

اپلیکیشن Weather & Widget که به عنوان Weawow نیز شناخته می‌شود، یک اپلیکیشن کاربردی پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید است. این اپلیکیشن بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های پیش‌بینی هوا که در این فهرست معرفی شده‌اند، بدون هیچ تبلیغ درون برنامه‌ای است. حتی در نسخه رایگان این اپلیکیشن هیچ تبلیغی برای کاربر نمایش داده نمی‌شود. در این اپلیکیشن از تصاویر زیبایی در کنار گزارش‌های آب‌وهوا استفاده شده است. علاوه رب این از طریق این اپلیکیشن کاربران می‌توانند تصاویر خود را آپلود کنند و یا حتی آن‌ها را به سایر کاربران این اپلیکیشن بفروشند.

اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا این اپلیکیشن تغییرات آب‌وهوایی را در هر روز به صورت نوتیفیکیشن برای کاربران ارسال می‌کند. از این اپلیکیشن می‌توانید برای انتخاب عکس‌های پس زمینه گوشی خود نیز استفاده کنید. پوسته‌های طراحی شده در این اپلیکیشن کار کردن با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند.

همه قابلیت‌های این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است اما کاربران می‌توانند در صورت تمایل ماهانه مبلغی را به عنوان کمک به این اپلیکیشن پرداخت کنند.

3- اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Weather Channel

اگر به دنبال یک اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید هستید و می‌خواهید یک اپلیکیشن با قابلیت‌های منحصر به فرد را روی گوشی خود نصب کنید می‌توانید اپلیکیشن Weather Channel رو انتخاب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به آخرین وضعیت آب‌وهوا و پیش‌بینی‌های آب‌وهوایی دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا متأسفانه در نسخه رایگان این اپلیکیشن تبلیغ‌های زیادی نمایش داده می‌شود و به همین دلیل کار با آن برای کاربران سخت است. از همه بدتر اینکه کاربر مجبور است هر چند دقیقه یک‌بار ویدیوهای تبلیغاتی را در این اپلیکیشن مشاهده کند. در نسخه پولی این اپلیکیشن تبلیغ‌ها کاملاً حذف شده‌اند و همچنین شما می‌توانید به پیش‌بینی آب‌وهوا تا 96 ساعت آینده یعنی حدود 4 روز بعد دسترسی داشته باشید.

ارسال نظر