برنامه‌ای برای افزایش طول عمر باتری تلفن همراه

رسانه کلیک - یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران تلفن‌های همراه، طول عمر باتری آن‌ها است. با وجود اینکه تلفن‌های هوشمند جدید از ظرفیت باتری بالایی برخوردارند، گاهی کاربر با مشکل مصرف زیاد باتری و اتمام شارژ تلفن همراه مواجه می‌شود که عمده این مشکل ناشی از بازشدن برنامه‌ها به صورت اتوماتیک است.

برنامه‌ای برای افزایش طول عمر باتری تلفن همراه

هر برنامه در تلفن‌های همراه موقع اجرا، سخت‌افزار را درگیر خود کرده و در نتیجه انرژی مصرف می‌کند؛ به همین دلیل با متوقف کردن اپلیکیشن‌های غیر ضروری می‌توان در مصرف باتری تلفن همراه صرفه‌جویی کرد.‌

اپلیکیشن Hibernator Pro: Hibernate running apps & save battery Unlocked به شما کمک می‌کند تا برنامه‌هایی را که در پس‌زمینه تلفن همراه شما اجرا می‌شوند به راحتی و به صورت اتوماتیک مدیریت کنید. به کمک این برنامه تلفن همراه شما تشخیص می‌دهد که کدام برنامه در پس‌زمینه چه زمانی به طور اجباری متوقف شود و همین کار به صرفه‌جویی مصرف باتری تلفن همراه شما کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اگر مدت زمان استفاده شما از شبکه اینترنت سیم‌کارت زیاد باشد، این اپلیکیشن کمکی در جهت کاهش مصرف باتری نخواهد کرد. از طرفی اگر با تلفن همراه خود زیاد بازی می‌کنید یا فیلم می‌بینید نیز این اپلیکیشن تاثیر چندانی در میزان مصرف باتری تلفن همراه شما نخواهد داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Hibernator Pro: Hibernate running apps & save battery اندروید :

بستن تمامی برنامه‌های در حال اجرا
بستن تمامی وظایف و خدمات در حال اجرای پس‌زمینه
جلوگیری از اجرای مجدد برنامه پس از بسته شدن
پشتیبانی از برنامه های سیستمی
سیستم هوشمند توقف اجباری اتوماتیک
دسترسی سریع به اطلاع‌رسانی‌ها
مجموعه‌ای از ویجت‌های مختلف
امتیاز برنامه در گوگل پلی: ۴.۴ از ۵

لینک دانلود

ارسال نظر