بلاک شدن شماره تلفن و روش فهمیدن آن

رسانه کلیک - بلاک شدن شماره تلفن یکی از دلایلی است که باعث می شود نتوانید با فرد مورد نظر خود تماس برقرار کنید. راه های مختلفی برای اطلاع از این مسئله وجود دارد که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. 

بلاک شدن شماره تلفن و روش فهمیدن آن

روش‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید متوجه بشوید که کسی شما را بلاک کرده است یا نه. در این مطلب چند روشی را که با استفاده از آن می‌توانید متوجه شوید که آیا کسی شما را بلاک کرده است یا خیر آموزش می‌دهیم. البته توجه داشته باشید که هیچ کدام از این روش‌ها به طور قطع ثابت نمی‌کند که شما از طرف فرد مورد نظر بلاک شده باشید.

ارسال نشدن پیام به شخص مورد نظر

یکی از علائم بلاک شدن شماره تلفن این است که شما برای مخاطب خود پیام متنی ارسال کنید اما این پیام به او نرسد. در این روش ابتدا اپلیکیشن پیام متنی یا Messages را باز کنید . برای فرد مورد نظر خود که فکر می‌کنید شماره شما را بلاک کرده است پیام ارسال کنید. اگر نوتیفیکیشن رسید پیام برای شما نمایش داده نشد یعنی آن فرد شماره شما را بلاک کرده است. البته این روش در صورتی جواب می‌دهد که از اپلیکیشن پیام‌رسان iMessage استفاده کنید.

بعد از برقراری تماس شما به پیام‌گیر صوتی منتقل می‌شوید

در برخی از موارد زمانی که تماس صوتی با فردی که شماره شما را بلاک کرده است برقرار می‌کنید، به جای شنیدن بوق آزاد شما مستقیم به پیغام‌گیر صوتی متصل می‌شوید. اگر بلافاصله بعد از برقراری تماس صوتی به پیغام‌گیر صوتی هدایت شدید یعنی شماره شما توسط مخاطب مورد نظر بلاک شده است.

بلاک شدن شماره تلفن
فرد تماس‌های دیگر را دریافت می‌کند

روش دیگری که می‌توانید با استفاده از آن متوجه بشوید آیا فرد مورد نظر شماره شما را بلاک کرده است یا نه این است که با یک خط تلفن دیگر با فرد مورد نظر تماس بگیرید. نیازی به صحبت کردن نیست فقط باید ببینید که آیا پاسخ تماس شماره جدید از طرف فرد مورد نظر داده می‌شود یا نه. به این ترتیب شما متوجه می‌شوید که آیا از طرف مخاطبتان بلاک شده‌اید یا خیر.

ارسال نظر