بهترین اپلیکیشن های دخترانه که باید روی گوشی خود نصب کنید

شاید بتوان گفت که دنیای دختران قدری با دنیاهای دیگر متفاوت و البته کمی جذاب‌تر است. این ویژگی به دنیای دیجیتال نیز راه پیدا کرده تا جایی که ممکن است عده زیادی از کاربران به دنبال بهترین اپلیکیشن های دخترانه برای گوشی خود باشند؛ اپلیکیشن‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌آمیزی‌های جذاب، متنوع و اصطلاحا دخترپسند.

بهترین اپلیکیشن های دخترانه که باید روی گوشی خود نصب کنید

بهترین اپلیکیشن های دخترانه

شاید جالب باشد بدانید اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که به طور خاص برای سلایق و نیاز دختران طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند امور روزمره خود را سر و سامان داده و ضمن یاد گرفتن چیزهای جدید، مهارت‌ها و توانایی‌های فکری و جسمانی خود را نیز تقویت کرده و رنگ و لعاب بیشتری به دنیای پیرامون خود ببخشید. در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های دخترانه آشنا می‌کنیم.

1. Best Hairstyles step by step

اگر به دنبال مدل موهای جدید و دخترانه هستید پس به هیچ وجه Best Hairstyles را از دست ندهید. این برنامه دارای راهنمای گام به گام تصویری است که به شما کمک می‌کند انواع مدل مو اعم از دم اسبی ساده تا بافت هلندی، فرانسوی و تیغ ماهی را روی سر خود امتحان کنید.

2. Applock

حفظ حریم خصوصی و امنیت در دنیای امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به ویژه برای دختران. اپلیکیشن Applock این امکان را برای شما فراهم آورده تا یک قفل بسیار قوی را روی دستگاه خود بگذارید. کافی است این برنامه را نصب کنید تا دسترسی به اپلیکیشن های مختلف مثل واتس اپ، گالری، اینستاگرام، فهرست مخاطبین، پیام‌ها، مرورگر و حتی بلوتوث، وای-فای و اینترنت گوشی را از افراد نااهل و سودجو سلب کنید.

بهترین اپلیکیشن های دخترانه

3. Study Music

موسیقی کاربردهای فراوانی دارد و امروزه به یک جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. اپلیکیشن Study Music اساسا به منظور ایجاد تمرکز و تقویت حافظه طراحی شده است. کاربران می‌توانند در حالت آنلاین و آفلاین به موسیقی مورد علاقه خود و حتی صداهای دل‌نشین طبیعت (مثل صدای باران) گوش دهند. جالب آنکه برخی آهنگ‌های برنامه به طور خاص برای انجام یک وظیفه مشخص مثل درس خواندن، تمرکز و مطالعه ساخته شده‌اند.

4. Girly

گرلی یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های دخترانه است. این برنامه صدها والپیپر و بک‌گراند بسیار جذاب و خاص را با کیفیت اچ‌دی و در دسته بندی‌های مختلف در اختیار کاربر می‌گذارد. بنابراین اگر از تصویر پس‌زمینه گوشی خود خسته شده‌اید، بد نیست کمی تم دخترانه به آن اضافه کنید.

5. Todoist

تودوئیست یکی از بهترین اپلیکشن ها برای برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی امور است. وظایف مهم روزمره را به Todoist اضافه کنید تا آن‌ها را در زمان مشخص به شما یادآوری کند. همچنین می‌توانید اولویت‌های خود را هایلایت کنید تا بیشتر به چشم بیایند. رابط کاربری ساده اما جذاب این برنامه باعث شده تا افراد بسیاری به سمت آن کشیده شوند.

بهترین اپلیکیشن های دخترانه

6. 7 Minutes Workout

اگر به خاطر فشرده بودن برنامه‌های تحصیلی و پرداختن به امور مدرسه از رفتن به باشگاه و انجام فعالیت‌های فیزیکی باز مانده‌اید، پس حتما 7 Minutes Workout را نصب کنید. این برنامه تنها هفت دقیقه از وقت شما را می‌گیرد اما تأثیر بسزایی در تناسب اندام و جلوگیری از اضافه وزن دارد.

بهترین اپلیکیشن های دخترانه

7. Color Splash

کالر اسپلش یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ویرایش تصاویر است. اگر به عکاسی و گرفتن تصاویر سلفی علاقه دارید، پس حتما این برنامه را نصب کنید. فیلترهای Color Splash به شما اجازه می‌دهند بخش‌های مختلف عکس را به رنگ سیاه یا سفید درآورید تا سوژه اصلی بهتر و هنری‌تر به نظر برسد. ناگفته نماند که امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر نیز در اپلیکیشن وجود دارد.

8. MyPill

مای پیل یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های دخترانه است که نقش مؤثری در سلامت آن‌ها ایفا می‌کند. بسیاری از دختران به دلیل مشکلات هورمونی و برخی مسائل دیگر مجبور به استفاده روزانه یا هفتگی از قرص‌های مختلف هستند. این برنامه به شما کمک می‌کند قرص‌های خود را درست به موقع مصرف کرده و گام مهمی در جهت سلامتی خود بردارید.

9. Colorfy

تحقیقات نشان داده‌اند که رنگ‌آمیزی نقش‌های مختلف، تأثیر مثبتی در سلامت اعصاب ما دارد. اپلیکیشن Colorfy این امکان را فراهم آورده تا نه از طریق مداد رنگی، بلکه از طریق حرکت دادن انگشت خود روی صفحه نمایش گوشی و تبلت، به رنگ‌آمیزی طرح‌های جذاب و متنوع پرداخته و اثر خارق‌العاده آن روی روان خود را احساس کنید.

بهترین اپلیکیشن های دخترانه

10. Pinterest

به یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های دخترانه می‌رسیم. پینترست در واقع درگاهی است که شما را با میلیون‌ها ایده ناب و جذاب در زمینه‌های مختلف آشنا می‌کند؛ از طراحی و آشپزی گرفته تا تناسب اندام و تغییر دکوراسیون. بنابراین اگر قصد دارید اندکی تنوع به زندگی و محیط پیرامون خود اضافه کنید، حتما این برنامه را روی گوشی خود داشته باشید. شما می‌توانید موارد دلخواه خود را ذخیره کرده و ضمن الهام گرفتن از کارهای دیگران، ایده‌های خود را نیز به اشتراک بگذارید.

بهترین اپلیکیشن های دخترانه

شما چه اپلیکیشن های دخترانه دیگری را جهت تنوع بخشیدن به دنیای پیرامون و سر و سامان دادن به زندگی روزمره سراغ دارید؟

بیشتر بخوانید: برنامه های جالب گوشی برای اندروید و iOS با بیشترین تعداد کاربر در سال 2021

ارسال نظر