بهترین برنامه های حذف واترمارک از روی عکس برای اندروید و آی او اس

استفاده از واترمارک یکی از بهترین راه‌های اعلام مالکیت تصاویر است. این ابزار معمولا به منظور جلوگیری از استفاده دوباره و بدون اجازه صاحب اثر روی تصاویر و ویدیوها قرار داده می‌شود. 

بهترین برنامه های حذف واترمارک از روی عکس برای اندروید و آی او اس

اگر شما هم در فضای مجازی به عکس مورد علاقه خود برخوردید، حال نمی‌توانید تصویر اصلی و بدون لوگو آن را پیدا کنید، برای حذف لوگو ابزارهای ابتدایی زیادی وجود دارند که از طریق آنها شما می‌توانید واترمارک یا لوگو روی عکس را حذف کنید. در این مطلب ما شما را با بهترین برنامه‌های انجام اینکار آشنا خواهیم کرد.

بهترین برنامه های حذف واترمارک و لوگو از روی تصاویر

این فهرست شامل برنامه‌هایی می‌شود که شما می‌توانید با داشتن یک گوشی هوشمند اندروید یا آی‌او‌اس اقدام به حذف واترمارک تصاویر دلخواه خود کنید.

۱- برنامه Watermark Photo

این اپلیکیشن یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به حذف لوگو یا واترمارک عکس‌های خود کنند. هم‌چنین کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه اقدام ساخت یک لوگو اختصاصی برای خود کرده تا از آن روی تصاویر خود استفاده کنند.

۲- برنامه eZy Watermark

این ابزار توسط گروه ویزپول توسعه داده شده و به کاربران امکان حذف لوگو از تصاویر یا اضافه کردن یک لوگو را به منظور حفظ حقوق صاحب اثر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های کاربردی eZy Watermark امکان ساخت الگوهای شخصی‌سازی شده است تا بتوان از آنها در پروژه‌های آینده استفاده کرد.

۳- برنامه AirBrush

این اپلیکیشن ساخته شده توسط استودیو Meitu یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش و حذف واترمارک از روی تصاویر است. این برنامه با داشتن ابزار حرفه‌ای ویرایش تصاویر بسیاری از افراد را از داشتن نرم‌افزار فتوشاپ بی‌نیاز می‌کند. بعلاوه از طریق این برنامه شما می‌توانید بصورت حرفه‌ای اقدام به از بین بردن جوش و لک‌های صورت در تصاویر خود کنید.

۴- برنامه Shot On Stamp Photos

این اپلیکیشن از جمله برنامه های حذف واترمارک و لوگو روی عکس‌ها است که از دقت بسیار بالایی برخوردار است. از طریق این برنامه شما می‌توانید واترمارک دلخواه خود را همراه تاریخ و ساعت ذخیره عکس روی عکس بچسبانید یا در صورت تمایل اقدام به حذف واترمارک تصویر نمایید.

۵- برنامه TouchRetouch

این اپلیکیشن ساخته شده توسط گروه Adva-Soft ابزار دیگری است که از طریق آن کاربران می‌توانند اقدام به حذف لوگو تصویر کنند. ویژگی جالب این برنامه امکان از بین بردن اجسام اضافی از روی تصاویر است که از طریق هوش مصنوعی انجام می‌شود.

دیگر برنامه‌های حذف واترمارک و لوگو از عکس

برنامه Fotogenic

بیشترین کاربرد این اپلیکیشن در زمینه ویرایش سوژه‌های انسانی است. کاربران می‌توانند از طریق این برنامه بصورت حرفه‌ای عکس‌های خود را به شکل دلخواه خود ویرایش کرده و برچسب‌های مختلفی روی تصاویر خود بچسبانند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار ابزار حذف و اضافه کردن لوگو در فوتوژنیک گنجانده شده است.

برنامه Background Eraser

همانطور که از اسم برنامه پیداست شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن اقدام به تغییر و حذف تصویر پس‌زمینه عکس‌های خود کرده و از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به حضور یک سیستم پاک‌کن هوشمند اشیاء اضافه و لوگو اشاره کرد.

برنامه PicLab

این اپلیکیشن بصورت رایگان قابل دریافت بوده و امکانات یک ویرایشگر حرفه‌ای را مثل گذاشتن افکت‌های مختلف افزودن نوشته و حذف و اضافه کردن واترمارک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به یاد داشته باشید برخی امکانات برنامه‌های معرفی شده در این فهرست نیازمند پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه بوده که با خرید آنها شما می‌توانید از امکانات کامل اپلیکیشن انتخابی استفاده کنید.

ارسال نظر