بهترین کتاب های موفقیت در کسب و کار

رسانه کلیک - اولین کاری که هرروز صبح انجام می‌دهید، اولین فکری که وارد ذهنتان می‌کنید قطعا روز شما را شکل می‌دهد. پس بهتر است از همان ابتدا از نظر ذهنی در شرایط قوی باشید، در این صورت است که می‌توانید روز مثبتی برای خودتان بسازید.

بهترین کتاب های موفقیت در کسب و کار

همانطور که در جریان هستید کتاب‌های بسیاری در زمینه موفقیت در زندگی و کسب و‌کار توسط متخصصین و روانشناسان نگارش شده و به چاپ رسیده است، اما آیا صرف مطالعه آنها کفایت می‌کند؟ آیا این کتاب‌ها کاربردی‌اند؟ چگونه می‌توان روش‌های موفقیت را در زندگی کاری و شخصی به کار گرفت؟

کتاب موفقیت در کسب و‌کار فراوان است، اما ما در این مقاله به بهترین‌های آن خواهیم پرداخت، تا بطور کلی شما را با اصول تعیین‌کننده توفیق در کسب و‌کار آشنا کنیم.

1 . کتاب هفت عادت مردمان موثر

این کتاب کسب و کار توسط استفان کاوی، از تاجران موفق نوشته شده که او تجربیات خود را در زمینه کسب و‌کار در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. در این کتاب مثال‌های بسیاری از اشخاص موفق در زمینه تفکرات کاری، تشریک مساعی و نظم و ترتیب در محیط کار آورده شده تا خواننده را از لحاظ ذهنی آماده کند.

2 . کتاب خانم رئیس

سوفیا آموروسو در این اثر داستان زندگی‌اش را توصیف می‌کند، که چگونه از صفر شروع کرده و به موفقیت رسیده است. او در سن 22 سالگی ترک تحصیل و به دزدی کردن روی آورده بود، نهایتا یک روز تصمیم می‌گیرد در سایت "ebay" به فروش لباس بپردازد، که همین امر باعث شده، او در حال حاضر مدیر یک شرکت چند میلیون دلاری در حوزه لباس بانوان باشد. این کتاب موفقیت در کسب و کار به یکی از آثار پرفروش نیویورک تایمز تبدیل شده که اصول خلاق بودن در کار، درس‌گرفتن از اشتباهات، پرداختن به قوانین و زیرپا‌ گذاشتن برخی قوانین را مورد اشاره قرار می‌دهد.

3 . کتاب کفش باز

کمتر کسی را پیدا می‌کنید که با برند نایکی آشنایی نداشته باشد، فیل نایت در این کتاب از تجربیات کاری، چگونگی ثبت برند نایکی و سختی‌هایی که در این راه متحمل شده صحبت می‌کند. در حقیقت این کتاب داستان رسیدن به آرزوهاست. همچنین راهنمایی برای گوش دادن به ندای قلبی، دنبال کردن رویاها و تحمل شکست و ناامید نشدن است. اگر به آرزوهای خود باور دارید و می‌خواهید زمینه‌ای برای رسیدن به خواسته‌های خود فراهم کنید توصیه می‌شود با خرید اینترنتی کتاب‌های موفقیت شیوه دستیابی به آنها را برای خود آسان کنید.

موفقیت کسب و کار 4 . کتاب اثر مرکب

آیا می‌خواهید از امروز موفق‌تر باشید؟ اگر جواب شما مثبت است، این کتاب را که توسط انتشارات نسل نو اندیش در ایران به چاپ رسیده، خریداری کرده تا به موفقیتی فراتر از حد تصورتان دست پیدا کنید. دارن هاردی با بیانی سلیس و روان بیان می‌کند که موفقیت آسان نیست و هیچ‌کس در یک شب نمی‌تواند میلیاردر شود. شناخت تجارتی که شروع می‌کنید، اشتیاق شما به زندگی، هدف‌گذاری و تمرین بسیار از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت است.

5 . کتاب تغییر مسیر

شری سندبرگ از فعالان اجتماعی و مدیران ارشد فیس بوک بوده که این کتاب را در رابطه با "زنان، شغل و میل به پیشرفت" نگارش کرده است. او در این اثر به زنان توصیه می‌کند تا در زندگی کاری و شخصی خود هدف‌گذاری نموده و بدون توجه به واژه "نتوانستن" رویاهای خود را دنبال کنند. او در سال 2010 در "TED Talk" موضوع صحبت خود را جایگاه زنان در فضای کسب و‌کار قرار داده که توصیه می‌شود آقایان هم آن را مشاهده کنند، زیرا برای همه مفید خواهد بود.

موفقیت 6 . کتاب جادوی ترس

مقابله با ترس و رسیدن به آنچه در ذهن یک کارآفرین می‌گذرد، موضوع اصلی این کتاب موفقیت در کسب و کار است. به عنوان یک کارآفرین می‌توانید از طریق این کتاب با چالش‌های موجود در کسب و‌کار آشنا شوید و اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت خود را در زمینه شغلی تعیین کنید. نویسنده این کتاب الیزابت گیلبرت است که با ظرافت خاصی شیوه‌های مقابله با اضطراب و ترس ناشی از شروع یک کسب و‌کار را برای خواننده توصیف می‌کند.

7 . کتاب کسب و کار به نام سرسختی

آنجلا داک ورت معتقد است که موفقیت و پیروزی در کسب و‌کار هیچ ارتباطی با استعداد ذاتی فرد ندارد و اشتیاق و پشتکار فرد در این حیطه حرف اول را می‌زند. این کتاب نتیجه جمع‌آوری تحقیقات و مصاحبه با افرادی است که در دوره‌های آموزشی و با شرایط بسیار سخت به موفقیت کاری دست پیدا کرده‌اند.

8 . کتاب سرسختی در زمینه پول آفرینی

آنتونی رابینز از متخصصین موفقیت، کتاب توسعه کسب و کار فراوان نوشته که یکی از جدیدترین آثار او "کتاب سرسختی در زمینه پول آفرینی" است. رابینز روند گام به گام دستیابی به موفقیت مالی و کسب سرمایه را برای مخاطب خود تشریح می‌کند. اگر به دنبال توصیه‌های عملی در زمینه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی هستید توصیه می‌شود این کتاب را مطالعه کنید.

در جوامع امروزی افزایش اشتغال و رشد اقتصادی بنگاه‌های تجاری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده، در نتیجه کتاب کسب و کار در رابطه با این موضوع بسیار است. از آنجاییکه بسیاری از افراد به دنبال شیوه‌های ساده برای خرید هستند و زمان کافی برای رفتن به کتاب‌فروشی را ندارند، توصیه می شود از فروشگاه اینترنتی کتاب گاج مارکت خرید کنند و از این کتاب‌های کاربردی بهره ببرند.

ارسال نظر