آموزش ترفندهای فیفا ۲۲ برای برنده شدن

فیفا ۲۲ مدتی است که برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده است. این نسخه تلاش کرده است تغییرات جدیدی در این سری ایجاد کند. نکات مهمی برای برنده شدن وجود دارد تا بهترین خود در بازی باشید. ترفندهای فیفا ۲۲ می‌تواند به گیمرها کمک کند تا بتوانند حریف را شکست دهند.

آموزش ترفندهای فیفا ۲۲ برای برنده شدن

ترفندهای فیفا ۲۲ برای برنده شدن

آخرین نسخه فیفا منتشر شده است و گیمرها مشغول تجربه فیفا ۲۲ هستند. این بازی نسبت به نسخه سال گذشته تغییرات خوبی کرده است، به طوری که بازیکنان از تجربه فیفا ۲۲ رضایت داشته‌اند. البته بسیاری از منتقدان و بازیکنان اعتقاد دارند میزان تغییرات بازی کمتر از حد انتظارات آن‌ها بوده است.

به هرحال فیفا ۲۲ مورد استقبال قرار گرفته است. نکات کاربردی و مفیدی برای برنده شدن در مسابقات فوتبال وجود دارد. با انجام ترفندهای فیفا ۲۲،‌ گیمرها می‌توانند شرایط مناسبی برای شکست دادن حریفان داشته باشند. در ادامه به این نکات مهم می‌پردازیم.

ترفندهای فیفا ۲۲ تمرین مهارت‌های فیفا ۲۲

بخش تمرینات بازی را جدی بگیرید

بخش‌های Practice و Skill Moves یکی از مهم‌ترین بخش‌های فیفا ۲۲ است. این بخش‌ها تمام مهارت‌های لازم برای فوتبال بازی کردن را آموزش می‌دهد. بنابراین پیش از شروع کردن حالت‌های مختلف فیفا، این بخش‌ها را انجام دهید.

در بخش Skill Moves مهارت‌هایی مثل نحوه دفاع کردن، شوت‌زنی در شرایط گوناگون و پاس‌کاری با هم‌تیمی‌ها آموزش داده می‌شود. پس از اینکه با مهارت‌ها آشنایی پیدا کردید، آن‌ها را چندین بار تمرین کنید تا به نحوه استفاده از مهارت‌های تدافعی و تهاجمی بازی تسلط کامل پیدا کنید.

بخش Practice برای تمرین کردن تعبیه شده است. در این بخش کارهای مختلفی را که یاد گرفته‌اید تمرین کنید. یکی دیگر از ترفندهای فیفا ۲۲ این است که تمریناتتان را با تیم موردعلاقه خود انجام دهید. با این کار شناخت بیشتری از توانایی بازیکنان و تیم خود پیدا می‌کنید.

ترفندهای FIFA 22 ترکیب مناسب را برای تیم انتخاب کنید

با ترکیب‌های مختلف آشنا شوید

بخش Team Management بازی فیفا ۲۲ برای چینش ترکیب و سیستم تاکتیکی ایجاد شده است. برای برنده شدن باید بهترین ترکیب را متناسب با شرایط تیم خود انتخاب کنید، توانایی بازیکنان خود را در نظر بگیرید و در پست تخصصی‌شان قرار دهید. در واقع از صددرصد توان تیم خود بهترین بهره را ببرید.

بعد از شناخت کافی از ترکیب و انتخاب تاکتیک موردنظر خود، چند مسابقه تمرینی با ترکیب انتخابی بازی کنید. به این ترتیب به مرور نقاط ضعف و قدرت تیم خود را شناسایی خواهید کرد. این روش کمک می‌کند ایرادات فنی تیم خود را برطرف کنید.

بهتر است زمان تست کردن ترکیب انتخابی، قدرت تیم روبه‌رویتان یک درجه بالاتر از قدرت تیم شما باشد. با این کار بهتر می‌توانید ایرادات تیم خود را پیدا کنید. هر زمان احساس کردید تسلط کامل بر تیم خود دارید و می‌توانید گلزنی کنید، تیم شما آماده مسابقات اصلی فوتبال است.

همچنین در کلیک بخوانید: چطور در فیفا ۲۲ ترکیب بچینیم؟

آموزش فیفا ۲۲ در طول بازی صبور باشید

صبر و حوصله را چاشنی هر مسابقه کنید

فیفا ۲۲ یک بازی تاکتیکی و سیستماتیک است. دیگر دوران پاس دادن به بازیکن ستاره و دریبل کردن کل تیم و گل زدن تمام شده است. گیمرها باید با حوصله پاس‌کاری کنند و سر فرصت مناسب به تیم حریف گل بزنند. این مورد جزو یکی از مهم‌ترین ترفندهای فیفا ۲۲ محسوب می‌شود.

صبر و حوصله کلیدی‌ترین نکته برای برنده شدن است. عجله برای گلزنی ممکن است به ضرر شما تمام شود، بنابراین بازی را با حوصله انجام دهید. اگر از تیم حریف گل خورده‌اید، آرامش خود را حفظ کنید و تلاش کنید به تیم حمله کنید. بازی فوتبال ۹۰ دقیقه است و فرصت کافی برای جبران گل خواهید داشت.

آموزش FIFA 22 از دویدن مداوم پرهیز کنید

به انرژی بازیکنان تیم خود توجه کنید

فیفا ۲۲ واقع‌گرایانه‌تر از نسخه‌های پیشین این سری است، برای همین روی فیزیک بازیکنان بسیار کار شده است. از دویدن بی‌ثمر خودداری کنید و با استراتژی بازی را پیش ببرید. اگر با بازیکنان زیاد بدوید، انرژی تیم شما کاهش پیدا می‌کند و در آخر بازی دچار افت بدنی می‌شوند.

مدیریت انرژی یا شیمی تیم می‌تواند تیم شما را تا پایان بازی سرحال نگه دارد. حتما بازیکنان خسته خود را در طول مسابقه تعویض کنید تا نیروی تازه‌نفس وارد بازی شود. دقیقه ۶۰ بازی زمان مناسبی برای تعویض بازیکنان محسوب می‌شود. مدیریت قدرت تیمی از ترفندهای فیفا ۲۲ است که باید به آن توجه کنید.

ترفندهای FIFA 22 مهارت شوت‌زنی برگ برنده شما است

مهارت شوت‌زنی را یاد بگیرید

از بخش آموزشی و تمرین کردن در بازی FIFA 22‌ صحبت کردیم. یکی از مواردی که باید به خوبی یاد بگیرید، افزایش مهارت شوت‌زنی است. بازیکنان شوت‌زن تیمتان را شناسایی کنید. از پای تخصصی آن‌ها آگاه شوید.

نسبت به موقعیت‌ها و نقاطی که حضور دارید، نحوه شوت زدن به نقاط مختلف به دروازه حریف را تمرین کنید. بخش Skill Moves به شما کمک می‌کند با مهارت‌های مختلف شوت‌زنی آشنا شوید. دکمه‌های کنترلر هرکدام حالت خاصی از شوت‌زنی را برای شما فراهم کرده است. در ادامه شوت‌های کاربردی فیفا ۲۲ را می‌توانید مشاهده کنید:

  • شوت ظریف یا Finesse Shot: دکمه دایره+R1 در پلی‌استیشن و RB+B در ایکس‌باکس
  • شوت زمینی یا Drilled Shot: دکمه‌ دایره+R1+L1 در پلی‌استیشن و LB+RB+B در ایکس‌باکس
  • شوت چیپ یا Panenka: دکمه دایره+L1 در پلی‌استیشن و LB+B در ایکس‌باکس
ترفندهای فیفا ۲۲ با مدافعان حملات حریف را خنثی کنید

از دفاع کردن غافل نشوید

یکی از مهم‌ترین تغییرات فیفا ۲۲ نسبت به نسخه‌های پیشین خود، اضافه شدن آیتم‌های تدافعی به بازی است؛ به طوری که مدافعان تیم باهوش‌تر از قبل شده‌اند و محیط زمین را به خوبی پوشش می‌دهند. این تغییرات باعث شده کار مهاجمان کمی سخت‌تر از گذشته شود.

بنابراین آیتم‌های جدید دفاع کردن را یاد بگیرید. فضای زمین را طوری پوشش بدهید که تیم حریف شرایط سختی برای حمله و پاس‌های عمقی داشته باشد. بخش Skill Moves برای فراگیری مهارت‌های تدافعی بسیار مفید و کاربردی است. همچنین از قدرت سرزنی مدافعان در کرنرها و سانتر از جناحین بهترین استفاده را کنید.

آموزش بازی FIFA 22 مهارت کاشته زدن یک مزیت محسوب می‌شود

ضربه ایستگاهی و پنالتی مهم‌ترین فرصت گلزنی است

یکی دیگر از تغییرات جذاب FIFA 22 در نحوه زدن ضربه ایستگاهی است. آیتم‌های جدیدی برای زدن کاشته اضافه شده که تنوع آن بالا رفته است. بنابراین لازم است گیمرها روی نحوه ضربه ایستگاهی کار کنند. بازیکنانی که مهارت کاشته‌زنی در تیم دارند را شناسایی کنید.

ضربه ایستگاهی نیازمند تمرین بسیار است. برای همین منظور در بخش تمرینات، کاشته زدن از نقاط مختلف را تمرین کنید. پنالتی زدن نیز همانند ضربه ایستگاهی نیازمند یادگیری است. برای حرفه‌ای شدن در فیفا ۲۲ لازم است توجه ویژه‌ای به این دو موقعیت داشته باشید.

با تمرین کردن و تداوم در بازی کردن فیفا ۲۲، به مرور شانس برنده شدن شما افزایش پیدا می‌کند. برای اینکه به عنوان یک مدعی وارد مسابقات شوید، باید به تمام مهارت‌ها و شرایط تیم خود تسلط کامل داشته باشید.

ارسال نظر