تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان در گوشی آیفون و آیپد

رسانه کلیک - در این مطلب نحوه تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان در گوشی آیفون و آیپد را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم تا مخاطبان خود را سریع تر پیدا کنید. 

تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان در گوشی آیفون و آیپد

ترتیب نمایش نام مخاطبان در گوشی آیفون و آیپد در حالت معمولی ابتدا نام خانوادگی مخاطب و سپس نام او نمایش داده می‌شود. خوشبختانه امکان تغییر ترتیب نام ها وجود دارد.

اگر از روشی که در ادامه برای تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان در گوشی آیفون و آیپد توضیح داده می‌شود استفاده کنید، این تغییرات روی ایمیل، اپلیکیشن پیام‌رسان، اپلیکیشن Phone و فهرست مخاطبان و سایر اپلیکیشن‌هایی که به فهرست مخاطبان شما دسترسی دارد اعمال می‌شود.

برای اعمال تغییرات در ترتیب نمایش نام مخاطبان روی گوشی آیفون و آیپد ابتدا اپلیکیشن Setting را باز کنید.

تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان در صفحه باز شده، گزینه Contacts را پیدا کنید.

تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان وقتی روی این گزینه کلیک می‌کنید صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید روی گزینه Display Order کلیک کنید.

تغییر ترتیب نمایش نام مخاطبان در بخش Display Order دو انتخاب برای شما وجود دارد. اولین انتخاب به صورت First , Last است که یعنی ابتدا نام مخاطب و سپس نام خانوادگی مخاطب برای شما نمایش داده شود. دومین انتخاب به صورت Last , First است که یعنی ابتدا نام خانوادگی مخاطی و سپس نام او نمایش داده شود. هر کدام از گزینه‌ها را که دوست دارید انتخاب کنید.

گوشی آیفون و آیپد در صفحه مربوط به تنظیمات مخاطبان قابلیتی با نام Short Name وجود دارد که مشخص می‌کند که نام مخاطبان در اپلیکیشن‌ها چگونه نمایش داده شود. در صورتی که این قابلیت را فعال کنید، ممکن است فقط نام مخاطب بدون نام خانوادگی او نمایش داده شود.

گوشی آیفون و آیپد در حالت پیش‌فرض قابلیت Short Name فعال است ولی در صورتی که نمی‌خواهید فقط نام مخاطب برای شما نمایش داده شود می‌توانید آن را غیر فعال کنید.

گوشی آیفون و آیپد بعد از انجام تنظیمات مورد نظر از اپلیکیشن Setting خارج شوید.

با انجام این تنظیمات، نام و نام خانوادگی مخاطب به همان صورتی که شما انتخاب کردید برای شما نمایش داده می‌شود.

ارسال نظر