تغییر پسورد اکانت جیمیل را چگونه انجام دهیم؟

رسانه کلیک - اگر قصد تغییر پسورد اکانت جیمیل خود را دارید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه انجام این کار آشنا شوید.

تغییر پسورد اکانت جیمیل را چگونه انجام دهیم؟

برای حفظ امنیت بیشتر بهتر است چند وقت یکبار پسورد اکانت های خود را تغییر دهید. با این که جیمیل یکی از پرمخاطب ترین سرویس های ایمیل در سراسر جهان است، ممکن است بسیاری از افراد با نحوه تغییر پسورد اکانت های آن آشنا نباشند. در این مطلب به آموزش نحوه تغییر پسورد اکانت جیمیلتان با استفاده از دسکتاپ یا اپلیکیشن جیمیل اندروید می پردازیم.

1- وارد اکانت جیمیل خود شوید

در قسمت بالا سمت راست صفحه، وارد گزینه آبی رنگ Sign in شوید. مشخصات ورود خود را وارد کنید و به سادگی وارد اکانت جیمیل خود شوید.

2- بخش Security Settings را باز کنید

پس از وارد شدن به اکانت، تب Security با باز کرده و سپس از میان گزینه ها، پایین رفته و بخش Signing in to Google را انتخاب کنید.

3- پسورد خود را تغییر دهید

پس از انجاماین مراحل قسمت Password را پیدا کنید. در این بخش می توانید ببینید که آخرین بار چه زمانی پسورد خود را تغییر داده اید. وارد قسمت Password شده و برای احراز هویت، پسورد خود را وارد کنید. سپس از شما خواسته می شود که پسورد جدیدی وارد کنید. حتما اطمینان حاصل کنید که پسورد پیچیده ای انتخاب کنید،برای مثال ترکیبی از اعداد، حروف و حروف بزرگ. اگر احتمال می دهید پسوردتان را فراموش کنید، حتما از یک برنامه مدیریت پسورد استفاده کنید.

زمانی که پسورد خود را تایید کردید، مراحل تغییر پسورد اکانتتان به پایان رسیده است.

تغییر پسورد اکانت جیمیل با استفاده از اپلیکیشن اندروید جیمیل

اگر در گوشی اندرویدی خود به اکانت جیمیل خود و در اپلیکیشن جیمیل دسترسی دارید، باز هم می توانید پسورد اکانت جیمیل خود را به سادگی اما طی مسیری متفاوت تغییر دهید.

برای انجام این کار کافیست اپلیکیشن جیمیل را باز کرده و آیکون منوی سه خطه را در قسمت بالا سمت چپ انتخاب کنید. سپس Settings و سپس اکانتی را که قصد تغییر پسورد آن را دارید، انتخاب کنید. سپس به قسمت Manage your Google account و Security مراجعه کنید. در این بخش به قسمت Password رفته و پسورد فعلی خود را وارد کنید و پس از آن، پسورد جدید خود را وارد کرده و آن را تایید کنید.

ارسال نظر