آموزش تغییر پس‌زمینه و رنگ پیام‌های دایرکت در اینستاگرام

رسانه کلیک - در این مطلب روش تغییر پس‌زمینه و رنگ پیام‌های دایرکت در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد. قبل از مطالعه این مطلب، اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

آموزش تغییر پس‌زمینه و رنگ پیام‌های دایرکت در اینستاگرام

اخیرا فیس‌بوک بخش پیام‌رسانی اینستاگرام را با پیام‌رسان فیس‌بوک تلفیق کرده است. یعنی شما می‌توانید از پیام‌رسان فیس‌بوک برای دوستان خود در اینستاگرام پیام‌های دایرکت ارسال کنید. ادغام این دو پیام‌رسان با هم باعث شده است که بتوانید تغییرات ظاهری نیز در پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود ایجاد کنید.

یکی از تغییرات ظاهری که می‌توانید در پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود ایجاد تغییر تم و رنگ آن است. در این مطلب قصد داریم تا نحوه اعمال این تغییرات را آموزش دهیم. برای اینکه بتوانید این تغییرات را در پیام‌رسان اینستاگرام اعمال کنید باید آن ابتدا آن را به روز رسانی کنید.

به‌روزرسانی پیام‌رسان اینستاگرام

شخصی‌سازی و اعمال تغییرات در پیام‌های دایرکت اینستاگرام تنها در صورتی امکان‌پذیر است که آن را به روز رسانی کنید. برای به روز رسانی این بخش به روش زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید برای به روز رسانی از فروشگاه اپلیکیشن اپل یا اپ استور استفاده کنید و اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید از فروشگاه اپلیکیشن اندروید یا همان گوگل پلی استفاده کنید.

بعد از به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام، باید پیام‌رسان اینستاگرام را نیز به روز رسانی کنید. برای این کار ابتدا وارد بخش Setting در اینستاگرام شوید. برای این کار روی آیکون Profile خود کلیک کنید.

اینستاگرام روی آیکون همبرگری که در بالای صفحه‌نمایش داده می‌شود کلیک کنید.

اینستاگرام در صفحه باز شده روی گزینه Update Messaging کلیک کنید.

اینستاگرام در صفحه باز شده روی دکمه Update کلیک کنید.

اینستاگرام به این ترتیب قابلیت‌های پیام ‌های دایرکت در اینستاگرام به روز رسانی می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. در بالای صفحه آیکون پیام‌رسان به جای آیکون دایرکت در اینستاگرام برای شما نمایش داده می‌شود.

اینستاگرام تغییر تم و رنگ‌ها در پیام‌های دایرکت اینستاگرام

بعد از انجام این کارها می‌توانید تم پیام‌رسان در اینستاگرام را تغییر دهید. برای این کار روی آیکون Messenger که در گوشه سمت راست بالای صفحه خانه یا Home در اپلیکیشن اینستاگرام قرار دارد کلیک کنید.

پیامهای دایرکت در اینستاگرام روی گفتگویی که می‌خواهید رنگ آن تغییر کند کلیک کنید.

پیامهای دایرکت در اینستاگرام روی آیکونی که تصویر آن به شکل i است و در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

پیام های دایرکت در اینستاگرام در صفحه باز شده روی گزینه Theme کلیک کنید.

پیامهای دایرکت در اینستاگرام با کلیک بر روی گزینه Theme صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که تم‌های مختلفی در آن قرار دارد و بنا به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پیام های دایرکت در اینستاگرام برای اینکه بتوانید رنگ‌ها را تغییر دهید نیز می‌توانید از گزینه Colors & Gradiants استفاده کنید.

اینستاگرام به این ترتیب هم می‌توانید رنگ نوشته‌ها در چت‌ها و هم رنگ تم را در صفحه‌های مربوط به گفتگوها تغییر دهید.

اینستاگرام اگر بخواهید که ظاهر پیام‌های دایرکت به حالت قبلی یا کلاسیک برگردد روی گزینه Direct Classic کلیک کنید.

اینستاگرام

ارسال نظر