آموزش تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت + راهنمای تصویری

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت کار بسیار ساده‌ای است. با تنظیم یک تصویر پس‌زمینه جالب، فضای دفتر کار یا اتاق خصوصی خود را مخفی کنید.

آموزش تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت + راهنمای تصویری

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت

گوگل میت یکی از بهترین سرویس‌های برقراری تماس تصویری به شمار می‌آید که محبوبیت بسیاری نزد کاربران پیدا کرده است. از جلسات مهم سازمانی گرفته تا کلاس‌های درسی، گوگل میت گزینه عالی برای ایجاد تماس تصویری محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد پس‌زمینه یا همان بکگراند خود را تغییر دهید. در واقع امکان تغییر بکگراند در گوگل میت، یک روش آسان برای مخفی کردن دفتر کار شخصی یا اتاق نامرتب و جایگزینی آن با یک تصویر جالب‌تر است.

ناگفته نماند تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت تنها در دستگاه‌های زیر امان پذیر است:

  • دستگاه‌های iOS- آیفون 6s و مدل‌های جدیدتر با نسخه iOS12 به بالا.
  • دستگاه‌های اندرویدی- نسخه اندروید P به بالا، با حداقل 3 گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته‌ای، سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و معماری ARM64.
  • استفاده از نسخه کروم M84 به بالا در سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس.

نحوه تغییر بکگراند در گوگل میت قبل از پیوستن به جلسه

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت کار بسیار ساده‌ای است. شما قبل از پیوستن به یک جلسه می‌توانید تصویر پس‌زمینه خود را تغییر دهید.

پس اپلیکیشن Google Meet را باز کرده و پیش از Join شدن به جلسه موردنظر، روی آیکون Change Background در گوشه پایین سمت راست تصویر خود ضربه بزنید.

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت

با این کار، منوی Change Background باز شده و تعدادی بکگراند پیشنهادی در مقابل شما ظاهر می‌شود. البته امکان مات کردن بکگراند یا اضافه کردن تصویر دلخواه نیز وجود دارد.

مستطیل دوم و سوم، امکان مات کردن بکگراند را برای شما فراهم می‌آورند.

مستطیل چهارم با آیکون بعلاوه (+) به شما اجازه می‌دهد تصویر پس‌زمینه دلخواه خود را از روی دستگاه انتخاب کنید.

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت

در صورتی که مایل به مات کردن یا اضافه کردن پس‌زمینه دلخواه نیستید، می‌توانید از تصاویر پیشنهادی گوگل میت برای بکگراند خود استفاده کنید. با ضربه روی هر تصویر، بکگراند شما تغییر می‌یابد.

توجه داشته باشید که انتخاب هر آیکون موجب تغییر خودکار تصویر پس‌زمینه می‌شود.

نحوه تغییر بکگراند در گوگل میت حین برگزاری جلسه

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت پس از پیوستن به جلسه نیز امکان‌پذیر است. روی منوی سه‌نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه زده و گزینه Change Background را انتخاب کنید.

مجددا تمام گزینه‌های مربوط به تغییر بکگراند برای شما ظاهر می‌شوند و می‌توانید با ضربه روی مستطیل‌های مختلف، تصویر پس‌زمینه را به دلخواه خود تغییر دهید.

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت

حذف بکگراند در مکالمه تصویری گوگل میت

در صورت انتخاب پس‌زمینه در یک جلسه، احتمالا تنظیمات آن برای جلسه بعدی نیز ذخیره می‌شود. شما می‌توانید پس‌زمینه جلسه قبلی را پیش یا بعد از پیوستن به جلسه تغییر داده یا حذف کنید.

اگر گوگل میت تنظیم بکگراند به کار رفته در جلسه قبلی را حفظ کرده باشد، شما می‌توانید آن را در صفحه Meeting Ready یا Join Now مشاهده کنید. برای حذف بکگراند باید روی دکمه Change Background در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

گزینه‌های مربوط به تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت برای شما ظاهر می‌شوند. تنها کافیست روی مستطیل اول با آیکون توقف (دایره خط‌دار) ضربه بزنید تا پس‌زمینه به طور کلی حذف شود (مراقب فضای پشت سر خود باشید). حال با خیال راحت روی دکمه Join ضربه زده و وارد جلسه شوید.

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت

امکان حذف بکگراند در طول جلسه گوگل میت نیز وجود دارد. کافیست روی منوی سه‌نقطه در گوشه پایین سمت راست نوار میتینگ ضربه بزنید.

حال گزینه Change Background را انتخاب کنید.

تنظیمات بکگراند در سمت راست برای شما ظاهر می‌شوند. روی گزینه Turn off Background (دایره خط‌دار) ضربه بزنید تا پس‌زمینه حذف شود.

تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت

اگر حین تغییر یا حذف بکگراند در گوگل میت با مشکلی مواجه شدید، یا هر سؤال دیگری درباره این اپلیکیشن قدرتمند دارید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر