آموزش برقراری تماس تصویری در اینستاگرام

قابلیت تماس تصویری در اینستاگرام مشکل بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را حل کرده است. امکان گفت‌وگوی متنی، صوتی و تصویری، کاربران اینستاگرام را از استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها بی‌نیاز می‌کند.  

آموزش برقراری تماس تصویری در اینستاگرام

تماس تصویری در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی موبایل به حساب می‌آید که به کاربران خود اجازه می‌دهد به کمک متن، صوت یا ویدیو، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ویژگی پیام‌رسانی مستقیم یا همان دایرکت اینستاگرام گزینه‌های متعددی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با مخاطبان خود به شیوه‌های مختلف گفت‌وگو کنید.

برای برقراری تماس تصویری در اینستاگرام، باید نسخه جدید این اپلیکیشن را روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید.

چطور در اینستاگرام چت تصویری داشته باشیم؟

برقراری تماس تصویری در اینستاگرام بسیار راحت است. ابتدا اپلیکیشن را باز کرده و در صورت نیاز به حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شوید.

سپس روی آیکون هواپیمای کاغذی (دایرکت) در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. حال مخاطب موردنظر را برای تماس تصویری انتخاب کنید.

پس از ورود به صفحه گفت‌وگو، روی آیکون ویدیو در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید تا تماس تصویری شروع شود.

تماس تصویری در اینستاگرام

با انجام این کار، صفحه فورا به یک چت تصویری تبدیل می‌شود. در طول تماس می‌توانید با انتخاب پیکان کوچک در گوشه بالا سمت چپ، صفحه چت را کوچک کرده و به باقی کارهای خود در اینستاگرام بپردازید.

همچنین می‌توانید افراد بیشتری را به چت تصویری اضافه کنید. روی گزینه add در گوشه پایین سمت راست ضربه زده و پس از باز شدن لیست مخاطبان، فرد یا افراد موردنظر را اضافه کنید. توجه داشته باشید که حداکثر تعداد شرکت‌کننده‌ها در یک تماس ویدیویی 6 نفر است.

تماس تصویری در اینستاگرام

ارسال نظر