تماشای دسته جمعی فیلم در فیس‌بوک چگونه است؟

رسانه کلیک - در این مطلب روش تماشای دسته جمعی فیلم در فیس‌بوک که به قابلیت Watch Together معروف است را آموزش می‌دهیم. 

تماشای دسته جمعی فیلم در فیس‌بوک چگونه است؟

تماشای دسته جمعی فیلم و سریال با دوستان از طریق اینترنت شاید کمی عجیب و غریب باشد. فرض کنید هر کدام از شما در خانه‌های خود هستید و می‌خواهید رأس یک ساعت خاص فیلمی را مشاهده کنید. اینکه هر کدام جداگانه در همان ساعت فیلم ببینید ایده جالبی است اما به هر حال تنها هستید. خوشبختانه فیس بوک در پیام‌رسان خود قابلیتی را ایجاد کرده است که با استفاده از آن می‌توانید هم‌زمان با دوستانتان فیلم و سریال مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

قابلیت تماشای دسته جمعی فیلم در فیس‌بوک به قابلیت Watch Together معروف است. اگر شما نمی‌توانید از سرویس‌های پخش فیلم آنلاین مثل Netflix استفاده کنید، با استفاده از این قابلیت می‌توانید همه فیلم‌ها و سریال‌هایی را که در برگه Watch فیس‌بوک قرار داده ‌شده‌اند مشاهده کنید. این فهرست شامل فیلم‌هایی که فقط مختص به فیس‌بوک ساخته شده‌اند نیز می‌شود.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا پیام‌رسان فیس‌بوک را روی گوشی خود با سیستم‌عامل اندروید یا iOS باز کنید. گروهی که می‌خواهید با اعضای آن فیلم را مشاهده کنید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید روی گزینه Create Room کلیک کنید و دوستانتان را به تماشای فیلم به صورت دسته جمعی دعوت کنید.

تماشای دسته جمعی فیلم و سریال در پیام‌رسان فیس‌بوک سپس شروع به برقراری تماس صوتی یا تصویری با دوستانتان کنید. برای این کار باید روی آیکون Phone یا Video که در گوشه سمت راست صفحه پیام‌رسان فیس‌بوک قرار دارد کلیک کنید.

استفاده از قابلیت Watch Together به محض اینکه تماس شما برقرار شد، دکمه نوار ابزار را بالا بکشید تا گزینه‌های بیشتری برای شما نمایش داده شود.

تماشای دسته جمعی فیلم و سریال در پیام‌رسان فیس‌بوک گزینه Watch Together را انتخاب کنید تا تماشای دسته جمعی ویدیو شروع شود.

قابلیت watch together با کلی روی این گزینه فهرستی از ویدیوهای مختلف و پیشنهادی برای شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید روی برگه Suggested کلیک کنید یا برگه TV & Movies را انتخاب کنید.

قابلیت watch together در حالی که ویدیو در حال نمایش است، اگر شما روی حالت تماس ویدیویی باشید شما می‌توانید تصویر افرادی را که در تماس ویدیویی با آن‌ها هستید را نیز در کنار تصویر ویدیویی که مشغول تماشای آن هستید مشاهده کنید.

قابلیت watch together اگر روی ویدیو کلیک کنید ویدیو به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شود و در بالای آن نیز دو آیکون جستجو و بستن صفحه نشان داده می‌شود.

تماشای دسته جمعی فیلم و سریال در پیام‌رسان فیس‌بوک

اگر گوشی تلفن همراه شما از قابلیت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند می‌تواند از اپلیکیشن پیام‌رسان خارج شده و هم‌زمان با تماشای ویدیو کارهای دیگر نیز با گوشی تلفن همراه خود انجام دهید.

قابلیت watch together به این ترتیب می‌توانید به راحتی از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک به صورت دسته جمعی با دوستان خود ویدیوهای مختلفی را تماشا کنید.

ارسال نظر