نحوه غیر فعال کردن تیک آبی در واتس اپ | با خیال راحت پیام‌ها را بخوان!

با غیر فعال کردن تیک آبی در واتس اپ می‌توانید پیام‌های خود را بدون اطلاع فرستنده مشاهده کرده و با خیالی آسوده و در زمان مناسب به آن‌ها پاسخ‌ دهید.

نحوه غیر فعال کردن تیک آبی در واتس اپ | با خیال راحت پیام‌ها را بخوان!

تیک آبی در واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان بین کاربران محسوب می‌شود که به کمپانی فیس بوک تعلق دارد. این برنامه به افراد اجازه می‌دهد تا به شیوه‌های مختلف، از جمله ارسال متن، صدا و ویدیو با یکدیگر تعامل برقرار کنند.

در اپلیکیشن واتس اپ، ارسال پیام با یک تیک مشخص می‌شود. اضافه شدن تیک دوم به معنی رسیدن پیام به مخاطب است. آبی شدن تیک‌ها نیز از خوانده شدن پیام خبر می دهند.

این تیک‌ها گاهی اوقات برای کاربران دردسرساز می‌شوند. گاهی مواقع ممکن است حین استفاده از اپلیکیشن، دوست یا عزیزی به شما پیام دهد. اما سخت مشغول یک مکالمه مهم‌تر هستید و وقت پاسخ‌دهی به پیام جدید دوست خود را ندارید. در عین حال نمی‌خواهید به احساسات آن‌ها لطمه‌ای وارد کنید.

در این شرایط می‌توانید از قابلیت غیر فعال سازی تیک آبی در اپلیکیشن WhatsApp استفاده کنید. البته در صورت غیر فعال کردن تیک آبی، دیگر متوجه نخواهید شد که چه افرادی وضعیت واتس اپ شما را مشاهده می‌کنند.

غیر فعال کردن تیک آبی

با اجرای مراحل زیر، به راحتی می‌توانید تیک آبی پیام‌ها در اپلیکیشن WhatsApp را روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS غیر فعال کنید.

برای آغاز، برنامه واتس اپ را باز کرده و روی آیکون سه‌نقطه واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

سپس به بخش تنظیمات (Settings) بروید.

تیک آبی در واتس اپ

بعد روی گزینه حساب کاربری (Account) ضربه زده و سپس گزینه Privacy را انتخاب کنید.

در بخش Privacy یا همان حریم خصوصی، با گزینه‌ای به نام Reading Receipts مواجه خواهید شد. با غیر فعال کردن این گزینه، دیگر هیچ‌یک از مخاطبین متوجه نمی‌شوند که آیا شما پیام آن‌ها را خوانده‌اید یا خیر.

تیک آبی در واتس اپ

به همین سادگی، از شر تیک آبی در واتس اپ و انتظار بی‌جای مخاطبین جهت پاسخ‌دهی سریع به آن‌ها در امان می‌مانید.

ارسال نظر