جا به جا کردن تب های سافاری بین آیفون، آیپد و مک

رسانه کلیک - در این مطلب به آموزش شیوه های مختلف جا به جا کردن تب های سافاری بین آیفون، آیپد و مک می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

جا به جا کردن تب های سافاری بین آیفون، آیپد و مک

اگر به طور مداوم از آیفون، آیپد و مک خود جا به جا می شوید، ممکن است بخواهید صفحات وب خود را نیز از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با آموزش جا به جا کردن تب های سافاری بین آیفون، آیپد و مک آشنا شوید.

استفاده از Handoff برای جا به جا کردن تب های سافاری

Handoff یکی از ویژگی های اپل است که برای جا به جا کردن تسک ها از یک دستگاه اپل به دستگاه دیگر مناسب است. این ویژگی برای سافاری نیز کاربرد دارد.

ابتدا مطمئن شوید که Handoff روی تمامی دستگاه های شما نصب است. از طریق این برنامه سافاری و سپس وبسایت مورد نظر را باز کنید. اکنون باید با دستگاه دوم کار کنید.

جا به جایی تب ها در آیفون

اگر آیفون شما دکمه هوم ندارد، صفحه را بالا کشیده و منتظر بمانید تا App Switcher آیفون نمایان شود و اگر آیفون شما قدیمی تر است، دوبار دکمه هوم را فشار دهید.

در پایین صفحه، نوار سافاری را مشاهده خواهید کرد که نام دستگاه اول در کنار آن نمایش داده شده است. آن را انتخاب کنید تا صفحه وب شما در سافاری آیفون باز شود.

جا به جایی تب ها در آیپد و مک

زمان کار با مک و آیپد، پروسه Handoff با استفاده از Dock کار می کند. روی مک، شما یک آیکون جدید سافاری خواهید دید که در قسمت جداگانه ای در ابتدای Dock نمایش داده می شود. زمانی که روی آن بروید نام دستگاهی که تب سافاری در آن باز است نمایش داده می شود. روی آن کلیک کنید تا تب سافاری روی مک شما باز شود.

روی آیپد نیز آیکون سافاری را در انتهای راست Dock مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید تا صفحه وب شما در سافاری باز شود.

استفاده از آی کلود برای جا به جا کردن تب های سافاری

استفاده از آی کلود نیز یکی از روش های مناسب برای جا به جا کردن تب های سافاری بین دستگاه های مختلف است. تا زمانی که تمام دستگاه های شما از یک اپل آیدی استفاده می کنند و سینک کردن آی کلود را برای سافاری فعال کرده باشید، می توانید از گزینه iCloud Tabs استفاده کنید.

iCloud Tabs به شما اجازه می دهد هیستوری جست و جوی خود را از جایی که آن را رها کرده اید، به دستگاهی دیگر منتقل کنید. در آیفون یا آیپد خود سافاری را باز کنید و در نوار ابزار آن، گزینه Tabs را انتخاب کنید.

اکنون شما فهرستی از تب های باز خواهید دید. به پایین صفحه رفته و اکنون قسمت های مختلفی را برای تمامی دستگاه های متصل به اپل آیدیتان و تب هایی که اکنون روی آن دستگاه باز هستند، مشاهده می کنید. در این قسمت جست و جو کرده و تبی را که می خواهید، انتخاب کنید.

روی مک، گزینه Tabs در قسمت بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

اکنون به پایین صفحه بروید و دستگاه های مختلف را پیدا کنید. سپس روی صفحه وب مورد نظرتان کلیک کنید تا باز شود.

استفاده از ایردراپ برای جا به جا کردن تب های سافاری

استفاده از ایردراپ نیز یکی از گزینه های مناسب برای جا به جایی تب ها است. روی آیفون یا آیپد گزینه Share را زمانی که در حال مشاهده وبسایت در سافاری هستید، انتخاب کنید.

سپس دستگاهی که می خواهید تب ها را به آن بفرستید، انتخاب کنید.

روی مک، روی قسمت Share در نوار ابزار سافاری کلیک کنید. اکنون، گزینه AirDrop را انتخاب کنید.

سپس از منوی AirDrop دستگاهی را که می خواهید تب ها را به آن بفرستید انتخاب کنید. زمانی که صفحه وب فرستاده شد، روی گزینه Done کلیک کنید.

ارسال نظر