آموزش حذف ایرتگ از اپل آیدی روی آیفون و آیپد

ایرتگ تنها با یک شناسه جفت می‌شود و فقط به شرط حذف ایرتگ از اپل آیدی قبلی می‌توانید این ردیاب جالب را به شناسه دیگری متصل کنید.

آموزش حذف ایرتگ از اپل آیدی روی آیفون و آیپد

حذف ایرتگ از اپل آیدی

ایرتگ یکی از محصولات جالب شرکت اپل است که در مکان‌یابی اشیاء به کار می‌رود. کافیست ایرتگ را به یک وسیله دلخواه متصل کنید تا از طریق اپلیکیشن Find My App در هر زمان از مکان آن وسیله آگاه شوید.

ردیاب ایرتگ در هر زمان تنها با یک Apple ID کار می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید ایرتگ به شناسه دیگری متصل شود، ابتدا باید ردیاب را از شناسه قبلی حذف کنید.

یک روش ساده برای حذف ایرتگ از اپل آیدی روی دستگاه‌های آیفون و آیپد وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

برای جداسازی ایرتگ از اپل آی دی، حتما باید از طریق آیفون یا آیپد به آی دی موردنظر وارد شوید. به بیان بهتر، حذف ایرتگ از طریق مک یا کامپیوتر شخصی امکان‌پذیر نیست.

حذف ایرتگ از اپل آیدی با آیفون

با استفاده از اپلیکیشن Find My App به راحتی می‌توانید ایرتگ را از اپل آی دی حذف کنید. پس ابتدا اپلیکیشن را روی آیفون باز کرده و با مراجعه به منوی پایینی، تب Items را انتخاب کنید.

این قسمت، آیتمی را که ایرتگ به آن متصل است، نشان می‌دهد. انگشت خود را روی آیتم موردنظر قرار داده و سپس به سمت بالا بکشید تا گزینه Remove Item ظاهر شود. روی این گزینه ضربه بزنید.

حذف ایرتگ از اپل آیدی

در صفحه بعدی، روی دکمه Remove ضربه زده و عملیات را تأیید کنید تا بدین ترتیب، ایرتگ از شناسه اپل آی دی جدا شود. حال می‌توانید آن را به Apple ID دیگری متصل کنید.

حذف ایرتگ از اپل آیدی با آیپد

روش حذف ایرتگ از شناسه اپل از طریق آیپد درست مثل آیفون است. ابتدا باید اپلیکیشن Find My Apple را روی آیپد باز کنید. سپس به بخش آیتم‌ها رفته و روی آیتم موردنظر جهت حذف ضربه بزنید.

انگشت خود را به سمت بالا بکشید و روی گزینه Remove Item ضربه بزنید.

حال روی صفحه پاپ آپ، مجددا روی دکمه Remove در پایین صفحه ضربه بزنید.

حذف ایرتگ از اپل آیدی

به همین راحتی ایرتگ از شناسه اپل جدا می‌شود. اگر مشکل یا سؤالی در مورد حذف ایرتگ از اپل آیدی دارید، حتما آن را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر