آموزش حذف پیام های قدیمی در واتساپ

حذف پیام های قدیمی در واتساپ به صورت دوطرفه، یک ترفند ساده اما کاربردی است که خیال کاربر را از جهات بسیاری راحت می‌کند.

آموزش حذف پیام های قدیمی در واتساپ

آموزش حذف پیام های قدیمی در واتساپ

واتس اپ یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌ها در جهان است که امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. برقراری تماس و ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری از جمله مهمترین این امکانات هستند.

کاربران واتساپ همچنین این توانایی را دارند تا پیام های ارسال‌شده را برای خود و مخاطب حذف کنند. البته مورد دوم تنها در صورتی ممکن است که زمان زیادی از ارسال پیام نگذشته باشد. خوشبختانه با استفاده از یک ترفند بسیار ساده می‌توان این محدودیت را دور زد و برای همیشه از شر پیام های قدیمی در واتساپ خلاص شد.

ابتدا وارد واتساپ شده و تاریخ و ساعت پیام موردنظر را روی برگه یادداشت کنید (یا به خاطر بسپارید).

پیش از انجام مراحل بعدی حتما اینترنت را قطع کنید. سپس وارد بخش تنظیمات یا همان Settings گوشی شده و به قسمت Apps بروید. پس از انتخاب واتس اپ، گزینه Force Stop را بزنید.

حذف پیام های قدیمی در واتساپ

مجددا وارد بخش Settings شده و این بار به قسمت تنظیمات ساعت و تاریخ بروید. حال سوئیچ مقابل Automatic date and time را به سمت چپ بکشید تا گزینه غیرفعال شود.

با انتخاب دو گزینه Set Date و Set Time، تاریخ و ساعت گوشی را تغییر داده و آن را به همان تاریخ و ساعتی که پیام را ارسال کردید بازگردانید.

به صفحه چت واتساپ برگردید. پیام موردنظر را انتخاب کرده و روی آیکون سطل زباله واقع در بالای صفحه ضربه بزنید. خواهید دید که این بار هر دو گزینه Delete For Me و Delete For Everyone برای شما ظاهر می‌شود.

گزینه Delete For Everyone را انتخاب کنید تا پیام به صورت دوطرفه، یعنی هم برای شما و هم برای مخاطب حذف شود. عبارت You deleted this message برای شما به نمایش درمی‌آید.

حذف پیام های قدیمی در واتساپ

در پایان دوباره به بخش تنظیمات تاریخ و ساعت گوشی رفته و آن را به زمان حال بازگردانید.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که ترفند حذف پیام های قدیمی در واتساپ در برخی مواقع که بیش از 7 روز از ارسال پیام گذاشته باشد، کارساز نیست.

ارسال نظر