حل مشکل عدم اتصال به سرور در بازی پابجی

رسانه کلیک - در این مطلب دو روش ساده برای حل مشکل عدم اتصال به سرور در بازی پابجی را آموزش می‌دهیم. 

حل مشکل عدم اتصال به سرور در بازی پابجی

بازی محبوب پابجی زمان زیادی است که منتشر شده؛ اما گیمرهای ایرانی به دلیل تحریم‌های مختلف نمی‌توانند به سرورهای این بازی متصل شوند. معمولا کاربران با دو ارور Server is Busy و Please try again later مواجه می‌شوند. در این مطلب دو روش خوب برای حل مشکل عدم اتصال به سرور در بازی پابجی را آموزش می‌دهیم.

راهنمای کامل حل همه مشکلات بازی پابجی در موبایل و کامپیوتر

۱- حل مشکل عدم اتصال به سرور پابجی با اپلیکیشن DNS Changer

با استفاده از نرم‌افزار (DNS Changer (no root 3g/wifi می‌توانید به‌راحتی به سرورهای قوی مانند Quad9 متصل شوید و بدون مشکل بازی پابجی را اجرا کنید. این اپلیکیشن را به‌راحتی می‌توانید از گوگل پلی دانود کنید. بعد از ورود به برنامه باید یک سرور را انتخاب کنید تا به آن متصل شوید. بهترین سرور که کمترین افت سرعت را دارد، Quad9 است.

برای انتخاب سرورهای دیگر می‌توانید با گزینه Speed Test سرعت و پینگ سرور را بررسی کنید و بعد به آن متصل شوید.

۲- حل مشکل عدم اتصال به سرور پابجی با اپلیکیشن‌های تغییر IP

از آن‌جایی که این مشکل به دلیل تحریم‌ها به وجود آمده است، می‌توانید با تغییر IP خود به راحتی بازی را اجرا کنید. برای این کار باید از اپلیکیشن‌های تغییر IP استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در این روش ممکن است تراکم ترافیک در سروری که به آن متصل شده‌اید پر شود و به‌طور ناگهانی بازی قطع شود یا سرعت اینترنت شما با این روش آن‌قدر کم شود که قید بازی کردن را بزنید.

ارسال نظر