حل مشکل فراموش کردن رمز اینستاگرام

اغلب افراد هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام دچار سردرگمی و اضطراب می‌شوند. حال آنکه با استفاده از یک راهکار ساده می‌توان این مشکل را در عرض چند دقیقه حل کرد.

حل مشکل فراموش کردن رمز اینستاگرام

حل مشکل فراموش کردن رمز اینستاگرام

اغلب ما آن‌قدر در سامانه‌های اداری و شبکه‌های اجتماعی مختلف عضو شده‌ایم که گاه فراموش می‌کنیم کدام رمز متعلق به کدام پلتفرم است. این مسئله گاهی باعث نگرانی کاربران می‌شود؛ چراکه عدم دسترسی به حساب می‌تواند به معنای از دست رفتن اطلاعات مهم باشد. خوشبختانه پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم آورده‌اند تا به سادگی رمز عبور خود را تغییر داده و حساب کاربری خود را بازیابی کنید.

ریست کردن رمز عبور از طریق وب‌سایت

برای بازنشانی رمز عبور از طریق وب‌سایت، مرورگر را باز کرده و پس از رفتن به نشانی Instagram.com ، روی عبارت Log in (واقع در پایین صفحه) کلیک کنید. حال Forgot Password را بزنید.

فراموش کردن رمز اینستاگرام

در اینجا باید نام کاربری، ایمیل یا شماره تماسی که برای ساخت اکانت اینستاگرام از آن‌ها استفاده کرده‌اید را وارد کنید. پس از عبور از مرحله امنیتی، روی Reset Password ضربه بزنید. حال یک پیام حاوی لینک بازنشانی پسورد به ایمیل شما ارسال می‌شود. پیام را باز کرده و سپس گزینه Reset Password را بزنید.

پسورد جدید خود را در باکس‌های مربوطه تایپ کرده و برای آخرین بار Reset Password را بزنید.

حال می‌توانید با رمز عبور جدید وارد اپلیکیشن شده و بار دیگر از امکانات و ویژگی‌های آن لذت ببرید.

ریست کردن رمز عبور اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

بازنشانی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن نیز بسیار ساده و سریع صورت می‌گیرد. ابتدا وارد برنامه شده و روی لینک Get Help Signing In ضربه بزنید. نام کاربری، ایمیل یا شماره تماسی که برای ساخت اکانت اینستاگرام از آن‌ها استفاده کرده‌اید را وارد و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

حال سه گزینه در رابطه با نحوه ارسال پیام به نمایش در می‌آید. برای سادگی کار بهتر است Send an Email را انتخاب کنید تا پیام به ایمیل شما ارسال شود.

فراموش کردن رمز اینستاگرام

وارد Inbox ایمیل شده و پیام را باز کنید. سپس روی عبارت Log In As یا Reset Your Instagram Password ضربه بزنید. در هر دو حالت به صفحه بازنشانی پسورد ارجاع داده می‌شوید.

در مرحله آخر باید رمز جدید خود را در باکس مربوطه تایپ کرده و سپس Reset Password را بزنید.

همان‌طور که ملاحظه کردید، فرایند بازنشانی پسورد بسیار ساده و بدون دردسر انجام می‌شود. بدین ترتیب لازم نیست هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام دست و پای خود را گم کنید؛ چراکه تقریبا برای هر مشکلی در اینستاگرام یک راه حل ساده وجود دارد.

ارسال نظر