غیرفعال کردن قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون

رسانه کلیک - شاید شما هم از آن دسته کاربران گوشی‌های آیفون هستید که صفحه نمایش گوشی‌تان بعد از چند ثانیه یا چند دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود. این اتفاق زمانی رخ میدهد که قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون فعال باشد. این قابلیت به خصوص در زمانی که مشغول خواند کتاب یا مشاهده تصویری روی گوشی خود هستید بسیار آزار دهنده است.

غیرفعال کردن قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون

دلیل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در گوشی‌های آیفون وجود قابلیتی با نام Auto Lock است. این قابلیت باعث می‌شود که صفحه مایش گوشی بعد از گذشت چند ثانیه یا چند دقیقه به صورت خودکار خاموش شود حتی در حالتی که شما در حال مشاهده یک تصویر و یا خواندن یک صفحه هستید. در این مطلب نحوه خاموش کردن و غیرفعال کردن این قابلیت را آموزش می‌دهیم.

برای این کار ابتدا با استفاده از کلیک روی آیکون چرخ‌دنده وارد بخش تنظیمات گوشی خود بشوید.

غیرفعال کردن قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون از منوی باز شده روی گزینه Display & Brightness کلیک کنید.

غیرفعال کردن قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون در بخش تنظیمات مربوط به Display & Brightness گزینه Auto-Lock را پیدا کنید.

اگر قابلیت Low Power روی گوشی شما تنظیم شده باشد، زمان خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در حدود 30 ثانیه است و نمی‌توانید آن را تغییر دهید. پس اگر قابلیت Low Power برای شما فعال است ابتدا آن را غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون وقتی روی گزینه Auto Lock کلیک کنید فهرستی از زمان‌هایی که می‌توانید برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش انتخاب کنید برای شما نمایش داده می‌شود.

برای خاموش کردن و غیرفعال کردن این قابلیت گزینه Never را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آیفون بعد از انتخاب ای گزینه از بخش تنظیمات گوشی خارج شوید. با انجام مراحلی که در بالا توضیح داده شد، صفحه نمایش شما به هیچ عنوان در حین کار کردن با گوشی خاموش نمی‌شود و برای خاموش کردن صفحه نمایش باید از دکمه Power گوشی استفاده کنید.

توصیه کارشناسان به کاربران گوشی‌های آیفون این است که بهتر است قابلیت خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی فعال باشد چون اول اینکه در مصرف شارژ باتری گوشی صرفه‌جویی می‌شود و دوم اینکه امنیت گوشی با فعال بودن این قابلیت بیشتر حفظ می‌شود و امکان ورود افراد غریبه به گوشی شما وجود نخواهد داشت.

ارسال نظر