دانلود واتساپ جی بی | آموزش نصب GBWhatsApp

با دانلود واتساپ جی بی و نصب این برنامه می‌توانید از امکانات متعدد و جذابی استفاده کنید که در نسخه رسمی وجود ندارند. واتساپ جی بی در کنار اپلیکیشن اصلی روی یک دستگاه نصب می‌شود.

دانلود واتساپ جی بی | آموزش نصب GBWhatsApp

دانلود واتساپ جی بی

امروزه بسیاری افراد از اپلیکیشن واتس اپ برای به اشتراک‌گذاری ویدیو، عکس، صدا، آهنگ و غیره استفاده می‌کنند. با این حال، GBWhatsApp می‌تواند امکانات و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

توسعه‌دهندگان ویژگی‌های جذاب بیشتری را به اپلیکیشن واتس اپ اضافه کرده و آن را در قالب اپلیکیشن GBWhatsAPP در دسترس عموم قرار داده‌اند. مخفی کردن تیک دوم، تغییر تم، تنظیم وضعیت (Status) آنلاین، استفاده از حساب‌های کاربری واتس و غیره از جمله امکاناتی است که در فایل APK واتساپ جی بی وجود دارند.

حریم شخصی و محرمانگی نیز در واتس اپ جی بی بهبود پیدا کرده است و به طور کلی استفاده از این ویژگی‌های اضافی به پرداخت هیچ هزینه‌ای احتیاج ندارد.

ما در این مقاله به نحوه دانلود واتساپ جی بی و همچنین آموزش نصب واتساپ جی بی می‌پردازیم.

دانلود و نصب واتساپ جی بی

واتس اپ جی بی جدیدترین مد اپلیکیشن پرطرفدار WhatsApp بوده و برای استفاده از امکانات آن اصلا نیازی به حذف (Uninstall) کردن برنامه اصلی نیست.

پیش از نصب فایل APK از وجود حافظه قابل‌دسترس، اتصال اینترنت و همین‌طور شارژ کافی گوشی مطمئن شوید. در ضمن محض احتیاط به تب Settings رفته و گزینه Unknown Source را فعال کنید.

حال روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کنید تا GBWhatsApp روی دستگاه شما دانلود شود.

لینک 1 دانلود واتساپ جی بی فایل (apk)

لینک 2 واتساپ جی بی فایل (apk)

واتس اپ جی بی پرو از گوگل پلی

پس از دانلود، کافی است روی فایل apk ضربه بزنید تا واتس اپ جی بی روی دستگاه نصب شود.

پس از نصب واتساپ جی بی برنامه را اجرا کنید و پس از وارد کردن اطلاعات، به حساب کاربری خود وارد شوید و از ویژگی‌های فوق‌العاده و جذاب اپلیکیشن استفاده کنید.

اگر حین دانلود واتساپ جی بی یا نصب برنامه با مشکلی مواجه شدید، حتما آن را با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر