چگونه عکس ادیت شده در اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم؟

رسانه کلیک - در این مطلب با یک ترفند ساده، روش ذخیره عکس ادیت شده در اینستاگرام بدون نیاز به پست کردن آن را آموزش می‌دهیم.

چگونه عکس ادیت شده در اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم؟

قبل از پست کردن یک عکس در اینستاگرام می‌توانید آن را با سلیقه خود ادیت کنید؛ اما متاسفانه راهکاری در اینستاگرام وجود ندارد که بتوانید بدون پست کردن عکس ادیت‌شده در اینستاگرام ، آن را در گالری خود ذخیره کنید. اما نگران نباشید؛ ما در این مطلب ترفندی برای ذخیره عکس ادیت شده در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

ترفند ذخیره عکس ادیت شده در اینستاگرام

در این ترفند از حالت هواپیما در تلفن همراه خود کمک می‌گیریم. در این مطلب تمام مراحل این ترفند را به‌صورت گام به گام و تصویری آموزش می‌دهیم.

مثل همیشه که قصد دارید عکسی را در اینستاگرام پست کنید، علامت مثبت در اینستاگرام را لمس کنید و عکس مورد‌نظر خود را از گالری انتخاب کنید. تغییرات رنگ و فیلترها را روی آن انجام دهید و در آخر روی گزینه Next گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

عکس ادیت شده در اینستاگرام

بعد وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید کپشن بنویسید، لوکیشن برای عکس بگذارید و افراد مختلف را تگ کنید. وقتی به این صفحه رسیدید، حالت پرواز تلفن همراه خود را فعال کنید. دکمه میان‌بر برای فعال کردن حالت پرواز در گوشی‌های آیفون در نواری که از پایین صفحه باز می‌شود قرار دارد و برای گوشی‌های اندروید در نواری که از بالای صفحه باز می‌شود قرار دارد.

عکس ادیت شده در اینستاگرام

به اینستاگرام برگردید و گزینه Share را انتخاب کنید.

عکس ادیت شده در اینستاگرام

قطعا در این حالت عکس شما با موفقیت پست نمی‌شود. پیامی روی صفحه home اینستاگرام نمایش داده می‌شود که می‌گوید «We'll try again once there's a better connection».

گزینه ضربدر کنار این پیام را لمس کنید تا این پیام حذف شود.

اکنون عکس ادیت‌شده در اینستاگرام با موفقیت در گالری شما ذخیره شده است اما در اینستاگرام شما پست نشده است.

ارسال نظر